بخشدار بخش مرکزی رشت در گفت‌وگو با 8دی:

بهره برداری از ۵۰ پروژه با اعتبار افزون بر ۲۲ میلیارد تومان طی هفته دولت در بخش مرکزی رشت

بخشدار بخش مرکزی رشت گفت: ۵۰ پروژه عمرانی، گردشگری و کشاورزی در بخش مرکزی رشت با اعتبار بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از ۵۰ پروژه با اعتبار افزون بر ۲۲ میلیارد تومان طی هفته دولت در بخش مرکزی رشت

محمدعلی پور یحیی ویشگاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی با تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای اعلام خدمات صورت گرفته از سوی دولتمردان به مردم و افکار عمومی است.

وی با بیان اینکه در بخش مرکزی ۵۰ پروژه طی هفته دولت به بهره برداری می سذد، افزود: بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های بخش مرکزی شهرستان رشت هزینه صرف شده است.

بخشدار بخش مرکزی رشت با بیان اینکه در سرفصل های مختلف طی یک سال گذشته به مردم بخش مرکزی خدمات ارائه شده گفت: دولت در زمینه آموزش، بهداشت و درمان، راه روستایی، اجرای طرح هادی، آسفالت راه روستایی، احداث پل، ساختمان دهیاری و چندین طرح عام المنفعه دیگر برای مردم خدمات ارائه کرده است.

ویشگاهی با اذعان به اینکه در هفته دولت سال جاری تنوع خوبی در احداث و بهره برداری پروژه ها در مقایسه با سال گذشته داشته ایم، اظهار کرد: تعدادی از پروژه های ما در بحث کشاورزی و آب بندان ها بود که بسیار مورد توجه کشاورزان قرار گرفته است.

بخشدار بخش مرکزی رشت همچنین از بهره برداری طرح های گردشگری و اقامتی در این بخش خبر داد و گفت: تعداد زیادی از پروژه های گردشگری، اقامتی و رفاهی در هفته دولت شامل مجمتع های گردشگری و پذیرایی به مرحله بهره برداری می رسند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه