کوچکی نژاد در گفتگو با 8دی:

هرج و مرج اقتصادی نتیجه چند فرمانده‌ای اداره شدن دولت یازدهم بود

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی هرج و مرج در اقتصاد را نتیجه چند فرمانده ای اداره شدن اقتصاد در دولت یازدهم برشمرد و گفت: کابینه دولت دوازدهم باید بخش اقتصادی، فرهنگی و تولیدی خود را منسجم کند.

هرج و مرج اقتصادی نتیجه چند فرمانده‌ای اداره شدن دولت یازدهم بود

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی به بایدها و نبایدهای رئیس جمهور و الزامات وی در اداره دولت دوازدهم پرداخت و اظهار داشت: آقای روحانی در تلاش است تا اعضای کابینه و وزارای دولت دوازدهم را معرفی کند که در این امر باید توجه بیشتری نماید.

وی با بیان اینکه در دوره قبل روحانی نتوانست کابینه منسجمی را شکل بدهد، افزود: دولت باید در تشکیل کابینه در بخش اقتصادی یک نفر فرمانده و بقیه اعضا را تقریبا کمک کار تیم اقتصادی قرار دهد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناکارآمدی در دولت فعلی مبنی بر اینکه هر کسی برای خودش یک فرمانده بود، گفت: در دولت یازدهم معاون اول و رئیس سازمان برنامه بودجه هر کدام یک فرمانده اقتصادی بودند و یک هرج و مرجی در اقتصاد کشور داشتیم که آسیب جدی به کشور زدند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کابینه دولت دوازدهم باید بخش اقتصادی، فرهنگی و تولیدی خود را منسجم کند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان خاطرنشان کرد: هر کدام از اعضای کابینه از یک جا فرمان بگیرند تا بتوانند بسیاری از معضلاتی را که ما داریم بتوانند حل کنند.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه دولت دوازدهم نباید رفتار های اشتباه دولت قبل را داشته باشد، گفت: اگر در دولت دوازدهم هم هر کسی کار خودش را کند یقینا مردم همچون دولت فعلی گرفتار می شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه