آب و قایق و پارو داریم اما یار و یاور و پشتیبان نداریم!

علی آقا میرزایی گفت: هیچ کسی به فکر این رشته نیست. رشته ی قایقرانی رشته ی مادر است ، باید به فکر این جوانان انزلی بود و از همه استعدادها استفاده نمود. هم آب را داریم و هم قایق و هم پارو اما کسی نیست که در اینجا این کار را انجام دهد.

آب و قایق و پارو داریم اما یار و یاور و پشتیبان نداریم!

به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه خبری افق انزلی با علی آقا میرزایی قهرمان قایقرانی انزلیچی که چندی پیش در مسابقات قایقرانی ابهای آرام آسیا در مالزی موفق به کسب مدال شد ،به گفت و گو پرداخته است. در اینجا می توانید متن این گفت و گو را بخوانید:

افق انزلی ، سلام ممنون از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار دادید ،لطفا خودتان را برای مخاطبین ما معرفی کنید و بگویدد چطور شد که به رشته قایقرانی علاقه مند شدید؟

علی آقا میرزایی: بنده علی آقا میرزایی از سن ۱۳ سالگی زیر نظر پدر که خود قایقران و عضو تیم ملی بود پا به عرصع قایقرانی گذاشتم.پدرم از زمان خردسالی مرا با خودش به دریا و مرداب برای تمرین قایقرانی می برد ،این موضوع باعث شد که رفته رفته به این رشته علاقه مند شوم.

افق انزلی: تاکنون چند مدال و در چه رده هایی کسب نموده اید؟

علی آقا میرزایی: بنده بیش از ۸ سال عضو تیم ملی قایقرانی هستم و تا کنون توانسته ام علاوه بر شرکت در چهار دوره مسابقات آسیایی مدالهای زیادی را برای کشورم بدست بیاورم. سه طلای جوانان آسیا، دو نقره بزرگسالان آسیا و یک برنز و یک طلا که در مسابقه ی اخیرم کسب کردم.

افق انزلی: مسابقه در شهر پالمبانگ اندونزی چگونه بود و چرا موفق به کسب سهمیه ی المپیک نشدید؟

علی آقا میرزایی: مسابقات امسال، هم مسابقه قهرمانی آسیا بود و هم کسب سهمیه ی المپیک و فقط نفر اول میتوانست سهمیه کسب کند پس در نتیجه همه ی حریف ها با قدرت خیلی زیادی پا به مسابقه میگذاشتند، ما هم میتوانستیم سهمیه را کسب کنیم اما متأسفانه در اردو هایمان یک سری مشکلاتی به وجود آمد و مانع از موفقیت شد و  این موضوع برای من خیلی ناراحت کننده بود.

البته خدا را شکر میکنم که در این مسابقات توانستم مقام اول در کایاک ۴ نفره ۱۰۰۰ متر و مقام سوم در کایاک ۲ نفره ۱۰۰۰ متر را کسب نمایم ، که اگر در این اول میشدیم سهمیه ی المپیک را گرفته بودیم که متأسفانه نشد.

افق انزلی: زمانی که با یک طلا و یک برنز وارد انزلی شدید استقبال مردم چطور بود؟ آیا مسئولین هم حضور داشتند؟

علی آقا میرزایی: بله مردم انزلی زمانی که به گوششان می رسد که بنده موفق به کسب افتخاری برای کشور و شهرم شده ام خوشحال می شوند، واقعاً مردم انزلی از ما حمایت می کنند.یک استقبال کوچکی هم از طرف مسئولین در بی بی حوریه شد و قول داده اند که در آینده نه چندان دور از ما تقدیر کنند.

افق انزلی: علی آقا به نظر شما به رشته ی قایقرانی در انزلی کم توجه ای می شود؟

علی آقا میرزایی: بله دقیقا همینطور است ، هیچ کسی به فکر این رشته نیست. رشته ی قایقرانی رشته ی مادر است ، باید به فکر این جوانان انزلی بود و از همه استعدادها استفاده نمود. هم آب را داریم و هم قایق و هم پارو اما کسی نیست که در اینجا این کار را انجام دهد.

افق انزلی : ممنون از اینکه برای مصاحبه با ما وقت گذاشتید ،خداحافظ

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه