رئیس هیئت قایقرانی گیلان:

نتایج دختران قایقران راضی‌کننده نبود

رئیس هیئت قایقرانی گیلان گفت: باتوجه‌به اتمام مسابقات قایقرانی آب‌های آرام ویژه جوانان و زیر ۲۳ سال قهرمانی کشور نتایج دختران در این دوره از مسابقات راضی‌کننده نبود.

نتایج دختران قایقران راضی‌کننده نبود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  علیرضا محمدی روز دوشنبه در گفتگویی اظهار کرد: رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال قهرمانی کشور در تهران برگزار شد که در نهایت تیم گیلان در بخش آقایان رده سنی زیر ۲۳ سال با کسب یکصد امتیاز به مقام قهرمانی دست‌یافت.

وی افزود: در رقابت‌های رده سنی جوانان پسر نیز تیم گیلان روی سکوی سوم ایستاد؛ اما در بخش بانوان و رده‌های سنی جوانان و امید با وجود کسب پنج مدال در نهایت نتوانستیم مقام تیمی کسب کنیم.

وی ادامه داد: در رده سنی زیر ۲۳ سال پسران، تیم گیلان پنج مدال طلا و یک مدال نقره و در رده سنی جوانان ۲ مدال طلا و یک مدال نقره کسب کردند و در بخش دختران نیز ورزشکاران گیلانی در رده سنی زیر ۲۳ سال یک مدال طلا و ۲ مدال برنز و در رده سنی جوانان ۲ مدال برنز کسب کردند.

رئیس هیئت قایقرانی گیلان اضافه کرد: نتایج کسب شده توسط تیم‌های قایقرانی گیلان در مسابقات آب‌های آرام کشور به‌خصوص در بخش دختران مورد بررسی و آنالیز قرار می‌گیرد تا بتوانیم نقاط ضعف را شناسایی و برطرف کنیم و دوباره روی سکوی قهرمانی قرار گیریم.

محمدی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما در هیئت قایقرانی پشتوانه‌سازی در همه رشته‌ها به‌خصوص در بخش دختران است و باتوجه‌به اینکه برخی از قهرمانان در رشته کانو کانادایی از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کردند، باید برای این قهرمانان جایگزین‌های مناسبی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی از ورزشکارانی که خداحافظی کردند چند سال در اردوهای تیم ملی حضور داشتند و افتخارآفرینی کردند؛ اما اینک باید برای آنان جایگزین شایسته‌ای داشته باشیم تا در این بخش به‌خصوص در رشته کانو کانادایی با مشکل مواجه نشویم.

وی در ادامه گفت: به همین دلیل یکی از اهداف مهم این هیئت، گسترش رشته قایقرانی در همه شهرهای گیلان است که این اقدام از سال گذشته آغاز و در سال جاری نیز با قدرت ادامه می‌یابد تا بتوانیم استعدادهای خوبی را در اقصی‌نقاط کشور کشف کنیم.

رئیس هیئت قایقرانی گیلان اظهار کرد: در این راستا نیز سال گذشته یک دوره مربیگری قایقرانی در گیلان برپا کردیم و برای شهرستان‌ها سهمیه گذاشتیم تا این مربیان با شرکت در کلاس‌های مربوطه بتوانند در شهرهای خود دوره‌های آموزشی را برپا کنند.

محمدی بیان کرد: به هر حال گیلان یکی از قطب‌های برتر قایقرانی به‌خصوص در رشته آب‌های آرام در کشور بشمار می‌رود از اینرو انتظار از این رشته زیاد است و در این راستا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم در تمامی مسابقات رو سکو قرار گیریم.
انتهای خبر/

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه