یک نامه و صد اشکال / شهردار شفت خواهان برگزاری جلسه درخت ناک شد!!!

طبق اسنادی که به دست ما رسیده است، شهرداری شفت در اقدامی عجیب اقدام به برگزاری جلسه شورای اداری نموده است، جلسه ای که در شهرستان ها مختص به فرمانداری است.

یک نامه و صد اشکال / شهردار شفت خواهان برگزاری جلسه درخت ناک شد!!!

به گزارش ۸دی به نقل از صبح شفت، طبق اسنادی که به دست ما رسیده است، شهرداری شفت در اقدامی عجیب اقدام به برگزاری جلسه شورای اداری نموده است، جلسه ای که در شهرستان ها مختص به فرمانداری است.

البته در  این نامه که در زیر میبینید و مربوط ۱۱ مهرماه است، احتمالا منظور شهردار محترم از جلسه شورای اداری، جلسه شورای اداری نبوده است! بلکه یک دور همی و جلسه همیشگی است که توسط شهرداری انجام شده و ماحصل آن هم پرداخت نشدن حقوق کارکنان شهرداری تا همین دو روز پیش بوده است.

11

از قضا در همین نامه رسمی و با شماره شهرداری خواسته شده معظلات و مشکلات بوجود آمده در شهر مرتفع گردد! توجه نمودید که معظلات شهری!

راستش اول فکر کردیم شاید جناب شهردار خواسته حرف جدیدی بزند و از این واژه بس نامانوس استفاده کرده، ما که هر چه فکر کردیم معنی این واژه را نفهمیدیم فقط دعا کردیم معنی بدی ندهد که آنوقت چه طور به شورای شهر مردمی، پر تلاش و با دانش شفت حالی کنیم که اشتباه تایپی ست و شما ببخشید.

بالاخره پس از مقداری کش و قوس با گوگل معنای آن را در لغت نامه کدخدا یافتیم که جناب دهخدا آورده است: «جای درختناک را گویند».

راستش ما که نفهمیدیم منظور شهردار چه بود اگر شما فهمیدید به ما هم بگویید، چون طبق این نامه قرار بوده شهردار شفت رئیس یا نماینده تمامی ادارات شهری را جمع کرده و دور یک میز بنشاند تا در مورده جای درخت ناک( که هنوز توی آن مانده ایم) و مشکلات شهرداری(که نمی دانیم به بقیه ادارات چه ربطی دارد) صجبت و تصمیم گیری کنند.

در قسمت دیگری از این نامه چند خطی میخوانیم «پیرو جلسه ۴۳۷ شورای اسلامی شهر شفت» فکرش را بکنید شورای شهر و شهرداری قبلا دور هم نشسته اند و تصمیم گرفته اند اینچنین جلسه ای برگزار نمایند!

ما که در کار این بزرگواران مانده ایم شما کمکمان کنید…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه