رودخانه منظریه رشت را بهتر بشناسیم + عکس

هنوز یک ماه از فصل پاییز نگذشته است که با اولین بارندگی رودخانه ای در خیابان های شهر رشت جاری می شود.

رودخانه منظریه رشت را بهتر بشناسیم + عکس

به گزارش ۸دی به نقل از دیار باران ، هنوز یک ماه از فصل پاییز نگذشته است که با اولین بارندگی رودخانه ای در خیابان های شهر رشت جاری می شود.

شاید در سال های گذشته چند ساعت طول می کشید که بارش شدید باران منجر به آبگرفتگی معابر و خیابان های شهر رشت شود اما اکنون با اولین قطرات شدید باران غرق در آب می شود.

در این باره محمدحسین واثق‌کارگرنیا عضو شورای شهر رشت با اشاره به وضعیت اجرای پروژه جمع‌آوری روان آب‌های سطحی این شهر، اظهار کرد: قرار بود استانداری گیلان لوله‌های مورد نیاز برای جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی در ۱۲ نقطه شهر را تامین کند و در اختیار شهرداری رشت قرار دهد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه هزینه این لوله‌ها ۱۲ میلیارد تومان برآورد شده‌است، تصریح کرد: به تازگی آگاه شدیم استانداری اعلام کرده که قادر به تامین لوله‌ها نیست و عدم تامین لوله موجب اختلال در روند اجرای پروژه جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی شده‌است.

وی تصریح کرد: برای کاهش بروز مشکلات در هنگام بارندگی، نقاط اولویت‌دار برای جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی در دستور کار شهرداری رشت قرار گرفته‌است.
خدمت شهروندان عزیز گیلان عرض می شود همین که جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی در دستور کار شهرداری رشت قرار گرفته است جای بسی خوشحال دارد و بهتر است برای بهره وری بهتر از ساعات عمر خویش در این رودخانه تازه جاری! به ماهیگیری بپردازند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه