آخرین شب رزمایش بزرگ رزمی فرهنگی «ستارگان درخشان» بر گزار شد/گزارش تصویری

آخرین رزمایش نمایشی ستارگان درخشان همراه با بازسازی عملیات کربلای ۵ در کانون بسیج جوانان رشت برگزار شد.

آخرین شب رزمایش بزرگ رزمی فرهنگی «ستارگان درخشان» بر گزار شد/گزارش تصویری

به گزارش ۸دی، آخرین رزمایش نمایشی ستارگان درخشان همراه با بازسازی عملیات کربلای ۵ در کانون بسیج جوانان رشت برگزار شد.

محمد لطیفی راوی این نمایش در گفتگو با ۸دی در مورد نمایش ستارگان درخشان اظهار کرد:  در هفته دفاع مقدس ستاد برگزاری برنامه های هفته دفاع عظم خویش را جمع کردند که یک مراسم عظیم فرهنگی در استان رقم بزنند.

 این مجری توانمند ادامه داد: این نمایش ها بیشتر در راهیان نور دیده می شد؛ رزمایش هایی که به عنوان مردان آسمانی ستارگان درخشان که در جنوب و غرب کشور زمانی که کاروان های راهیان نور اعزام می شدند در این شبها در اینجا برای مردم عزیز رشت برگزار میشود.

IMG_6809

وی عنوان نمود: در استان گیلان سیر زیادی از افراد مشتاق بودند که این نمایش ها و روی داد ها در استان انجام شود.

لطیفی در مورد حمایت های فرمانده سپاه قدس گیلان در اجرای این نمایش اذعان نمود: با لطف و پی گیری های سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان این نمایش بزرگ و فرهنگی در محوطه کانون بسیج رشت برگزار شد.

IMG_6837

وی در مورد افرادی که در این مراسم نقش ایجاد نمودند اظهار کرد: غریب بر ۱۵۰ نفر عوامل اجرایی از برادران و خواهران کمک کرده اند تا این مراسم به طول ۷ شب با یاری مردم ولایت مدار گیلان اجرا شود.

لطیفی اظهار داشت:  این برنامه مروری به تاریخ دفاع مقدس از روز ثبت نام مردم در سپاه تا روزی که در پادگان های آموزشی دوره های  آموزشی را سپری کردند و به جبه ها اعزام می شدند؛ را به نمایش گذاشت. همچنین در این نمایش به شب های عملیات رزمندگان دفاع مقدس و شهدا قواص اشاره شد. در آخر مراسم نیز یک سفر زیارتی کربلا و دو سفر مشهد به قید قرعه به حاظرین اهدا شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه