اردوهای جهادی با کمترین منابع در عرصه محرومیت زادیی تلاش می کنند

کامیار مهدی پور گفت:حضور اردوهای جهادی در مناطق محروم از مصادیق عمل به شعار همدلی و همزبانی بین جهادگران و اهالی روستا است.

اردوهای جهادی با کمترین منابع در عرصه محرومیت زادیی تلاش می کنند

به گزارش ۸دی نیوز ، کامیار مهدی پور مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان در گفت وگو با  رصدرودسر حضور اردوهای جهادی در مناطق محروم از مصادیق عمل به شعار همدلی و همزبانی بین جهادگران و اهالی روستا است.

وی با تاکید براینکه توانستیم با کمترین اعتبار که معمولا منابع داخلی و آورده خود روستاییان خدمات چند برابر در محرومیت زدایی انجام دهیم افزود: کمک مسئولین و ایجاد بستر مناسب برای ورود جهادگران در این عرصه می تواند علاوه بر انجام پروژه عمرانی در فضای فرهنگی توسط خواهران جهادگر با تشکیل کلاس های فرهنگی و آموزشی در ارتقای سطح فرهنگی و آموزشی تلاش کنیم.

نیکخو مسئول گروه جهادی شهید ناصحی رودسر گفت: جهادگران این گروه ۳۵ نفر خواهر و برادر از دانشجویان دانشگاه پیام نور و فارق تحصیلان رودسری هستند که در این دوره فعالیت خود  ۲ مخزن آب ۲۰ و ۳۰ هزار لیتری در روستای مازوبن ، روستای سلجه چال و گسترش حیاط مسجد و ساخت دیوار مسجد لامشکن علیا را با مبلغ ۵۰ میلیون ریال از اعتبارات داخلی که از صرفه جویی خود جهادگران و کمک اهالی روستا تامین شده به زودی تکمیل کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت بالای موجود در عمران و محرومیت زدایی در اردوهای جهادی ، اضافه کرد: با ساماندهی منابع انسانی و مالی توانستیم با کاهش افراد در بالا رفتن بازدهی اردو ها گام های مثبتی برداریم.

مسئول گروه جهادی شهید ناصحی افزود: عدم کمک رسانی و بی توجهی بعضی از ادارات به منابع موجود در اجرای پروژه های جهادگران بسیار نگران کننده است . تلاش و همکاری بین جهادگران و مردم روستا بستر را با وجود مشکلات متعدد هموار ساخته که می طلبد مسئولین هم در کمک رسانی توجهی ویژه ای داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید جواد
کامیار عزیز فرمانه جوانان دانشجویی در عرصه جهادی دست مریزاد عده ای دنبال متاع دنیایی وعده ای جوان مخلیص با روحیه جهادی با فرمانده جهادی همانند رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در ارتفاعات ومناطق صعب العبور وروستاهای محروم خالصانه در فکر جهاد آنهم از نوع جهاد کمک به محرومین هستند آری فرمانده مطمین باشید اجر وپاداش وثواب شما بانیان ودست اندرکاران و مسولین جهادی در پیشگاه خدا محفوظ است بفرمایش مقام عظمای ولایت قدر این دوران واین روحیه را بدانید نعمت خدمتگزاری را وتوان خدمتگزاری را که خدا به شما هدیه کرده است اجرکم عندالله
در حاشیه