دوره‌های خط امام (ره) در گیلان برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان از برگزاری دوره‌های خط امام (ره) برای دانشجویان بسیجی تابستان امسال در این استان خبر داد.

دوره‌های خط امام (ره) در گیلان برگزار می شود

به گزارش ۸دی نیوز، کامیار مهدی‌پور در جمع خبرنگاران قدردانی از تلاش تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران اظهار کرد: تابستان فصل تعطیلی محسوب می‌شود اما فرصت خوبی برای انجام فعالیت‌ها برای بسیج دانشجویی است.

وی از برگزاری دوره‌های خط امام (ره) در گیلان خبر داد و افزود: تابستان امسال دانشجویان بسیجی در کلاس‌های مذکور شرکت می‌کنند.

مهدی‌پور به دیدار اخیر دانشجویان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ماموریت اصلی بسیج دانشجویی تربیت کادر در تراز انقلاب اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه تربیت کادر در تراز انقلاب الگویی برای تمام جهانیان برای ایستادگی در مقابل استکبار است، تصریح کرد: مدیران در تراز انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تربیت می‌شوند.

وی برگزاری دوره «مبانی اندیشه اسلامی» در قالب طرح ولایت را از برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی گیلان در تابستان امسال خواند و بیان کرد: طرح ولایت در دو سطح کشوری و استانی برگزار می‌شود.

مهدی‌پور، اغنای فکری دانشجویان در مواجه شدن با شبهات را از اهداف برگزاری دوره «مبانی اندیشه اسلامی» عنوان کرد و گفت: دوره‌های معرفتی خداشناسی، راه‌شناسی و انسان‌شناسی در دوره‌های طرح ولایت برای دانشجویان تدریس می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان یکی از سرفصل‌های طرح ولایت را موضوعات روز بصیرتی برشمرد و خاطرنشان کرد: دوره طرح ولایت استانی ۱۰ روزه است و این طرح در سطح کشوری ۴۵ روزه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری طرح ولایت در مدت ۲۰ سال گذشته در کشور، یادآور شد: طرح مذکور با همکاری موسسه حضرت امام (ره) و اندیشه‌های آیت‌الله مصباح یزدی برگزار می‌شود.

مهدی‌پور دوره طرح ولایت را مقطع بیداری دانشجویان دانست و اظهار کرد: دانشجویان در دوره مذکور با سرفصل‌های جدید معارف اسلامی مواجه می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان، برگزاری اردوهای جهادی را از جمله برنامه‌های این سازمان در تابستان امسال ذکر کرد و افزود: دانشجویان در اردوهای جهادی از نزدیک مشکلات جامعه را درک کرده و برای برطرف کردن مشکل به دولت کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی بهترین فرصت خدمت مدیریتی برای دانشجویان است، تصریح کرد: مبارزه با استکبار با خدمت به مردم امکانپذیر است و دانشجویان با حضور در روستاها فرصت خدمت به جامعه را پیدا می‌کنند./ فارس

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه