نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان مردم را به مراسمات روز جهانی قدس دعوت کردند

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور پیامی مشترک از گیلانیان غیور جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کردند.

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان مردم را به مراسمات روز جهانی قدس دعوت کردند

به گزارش ۸دی نیوز، آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در بیانیه مشترک روز قدس خود آورده اند: «و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین»
” سوره قصص/ آیه۵″
نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده است تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است.

روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

در واقع حضور پرخروش مردم ایران اسلامی در این روز همواره به عنوان یک الگو برای تمام علاقمندان به آزادی ملت های ستمدیده مطرح است که می‌تواند فلسطینیان مبارز را در تلاش برای رهایی قدس شریف دلگرم تر کند.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به درگاه ایزدمتعال،از مردم فهیم، آگاه و ولایتمدارگیلان دعوت می‌نمائیم با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب ، به  رژیم اشغالگر صهیونیستی پاسخ قاطعانه‌ای داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد و امیدواریم به زودی شاهد پیروزی این ملت در برابر متجاوزین و غاصبین باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه