مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان:

افزون بر ۷۹۱ هزار خودرو وارد گیلان شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا پایان روز گذشته ۷۹۱ هزار و ۴۷۸ خودرو وارد گیلان شد.

افزون بر ۷۹۱ هزار خودرو وارد گیلان شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  غلامعلی نیک‌فهم روز یکشنبه در گفتگویی با بیان اینکه در مدت یادشده ۵۵۷ هزار و ۹۲ وسیله نقلیه از استان گیلان خارج شد، اظهار کرد: ورود خودرو در این مدت به گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد کمتر شده است و خروج وسیله نقلیه نیز ۱۲ درصد کاهش‌یافته است.

 وی افزود: در این مدت بیشترین میزان ورود خودرو از طریق آزادراه قزوین – رشت با ۴۰۵ هزار و ۴۴۱ وسیله نقلیه و پس از آن از محور رامسر – چابکسر با ۲۳۲ هزار و ۸۵۷ وسیله نقلیه انجام شد؛ ضمن اینکه بیشترین میزان خروج خودرو نیز از طریق محور چابکسر – رامسر با ۲۲۲ هزار و ۱۷۵ وسیله نقلیه ثبت شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان بیان کرد: در این مدت متوسط ساعتی تردد در محورهای مواصلاتی استان، ۶۷۲ وسیله نقلیه در ساعت ثبت شد؛ در این ایام بیشترین تردد در محورهای گیلان، جمعه گذشته سوم نوروز با متوسط ساعتی ۷۷۸ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

 وی عنوان کرد: همچنین از ابتدای طرح نوروزی، بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخلی گیلان (غیر از محورهای ورودی و خروجی استان) مربوط به محور امام زاده هاشم – تقاطع سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۶ هزار و ۷۱۶ وسیله نقلیه در روز و پس از آن محور لاهیجان – لنگرود با متوسط تردد روزانه ۴۷ هزار و ۸۱ وسیله نقلیه بوده است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان اضافه کرد: در زمان حاضر ترافیک در تمام محورهای استان روان است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه