امام‌جمعه آستارا:

آگاهی دادن به مردم مصداق بارز جهاد تبیین است

 امام‌جمعه شهرستان آستارا با بیان اینکه اگر دولت در خصوص اقدامات ارزشمندی که انجام داده است سخن نگوید مردم بی‌اطلاع می‌ماندند گفت: اگر آگاهی لازم را به مردم دهند مصداق بارز جهاد تبیین است.

آگاهی دادن به مردم مصداق بارز جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان مرزی آستارا اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال، دولت مردمی سیزدهم باید در خصوص عملکرد خود در راستای شعار سال به مردم پاسخگو باشد تا بدانند که در این خصوص چه کارهایی شده است.

 وی افزود: اگر دولت سیزدهم که دغدغه مردم و خدمت به آنها را دارد در خصوص اقدامات ارزشمندی که انجام داده است سخن نگوید مردم بی اطلامی‌مانندند و این به صلاح مملکت نیست اما اگر آگاهی لازم را به مردم دهند مصداق بارز جهاد تبیین است.

 امام جمعه شهرستان آستارا با اشاره برگزاری انتخابات ادامه داد: اینک منتخبان مردم باید آگاه باشند حال که در مرحله جدیدی از کار و مسئولیت قرار گرفته اند با عملکرد غلط باعث سوءاستفاده دشمنان قسم خورده و ناامیدی مردم ایران نشوند.

 وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی بعد از همه تلاش‌هایی که دشمنان در خصوص عدم حضورشان در پاصندوق‌هایای رای انجام دادند، دشمن را ناامید کردند و با حضور پرشور پاصندوق‌هایای رای نشان دادند که پای نظام و رهبری ایستاده اند.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا تاکید کرد: طبتوصیه‌هایای رهبر معظم انقلاب به منتخبان مجلس شورای اسلامی باید آنها از اقدامات اختلاف افکنانه و مواردی که باعث درگیری بین خود و مردم می‌شود، اجتناب کنند تا کشور دچار حاشیه نشود زیرا دشمنان به دنبال بهانه هستند.

 حجت‌الاسلام باقری ارومی بیان کرد: منتخبان مردم گیلان هم باید در مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند و در این خصوص اقدامات عملی خوبی انجام دهند تا مردم تغییر را ببینند.

 وی به منتخب شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی توصیه کرد: در خصوص رفع مشکلات شهرستان آستارا اقدام کند، مشکلاتی مانند فاضلاب، پایانه و همچنیر ‌ تردکامیون‌هاها و وسایل نقلیه شخصی شرایط خوبی ندارند و مردم بومآسیب‌هایای آن را بیشتمی‌بینندند و درمی‌کنندند.

 امام جمعه شهرستان آستارا ابراز امیدواری کرد: منتخبان مردم با عملکرد ضعیف و غیرمسئولانه، شیرینی حضور مردم را تلخ نکنند که این امر باعث شادی دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

 وی در ادامه ماه مبارک رمضان را فرصت خوبی بر ‌ بر شمرد و تصریح کرد: این ماه فرصت خوبی به همه مردم و مسئولامی‌دهدهد تا هم شرایط نیازمندان جامعه را درک کنند و هم با کمک به آنها ثواب زیادی را کسب نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه