نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

حضور در محافل حوزوی و دانشگاهی و پاسخ به شبهات از مطالبات نسل جوان است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: نسل جوان از خبرگان ملت، مطالبات بیشتری دارند که از جمله این مطالبات حضور در محافل حوزوی و دانشگاهی، مجامع نخبگانی و پاسخ به پرسش‌ها و شبهات است.

حضور در محافل حوزوی و دانشگاهی و پاسخ به شبهات از مطالبات نسل جوان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، آیت‌الله رضا رمضانی در سیزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری، با تقدیر از حضور جهادی، ایثارگرانه و وفادارانه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند به وظایف مصرح مجلس خبرگان که در قانون اساسی آمده است، اشاره کرد و گفت: شأن علمایی و خبرگانی اعضای مجلس خبرگان رهبری اقتضاء می‌کند در شرایط حاضر در جهاد تبیین، حضوری فعال و کنشگرانه داشته باشند و در مسیری که حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری حرکت کرده‌اند ایفای نقش کنند.

وی اعضای مجلس خبرگان رهبری را زبان گویای مطالبات عالمانه، دلسوزانه و واقع‌بینانه مردم دانست و افزود: مجلس خبرگان رهبری در پنجمین دوره خود مجلسی تشریفاتی نبوده است، بلکه همواره به مسائل کلان کشور پرداخته و با صدور بیانیه‌ها و پیگیری‌های جدی مطالبه‌گر بوده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: باید به این نکته توجه کنیم که نسل جوان از خبرگان ملت، مطالبه‌های بیشتری دارند که از جمله این مطالبات حضور در محافل حوزوی و دانشگاهی و مجامع نخبگانی و پاسخ به پرسش‌ها و شبهات آنها است.

آیت‌الله رمضانی در ادامه نطق خود به تحلیل اوضاع منطقه و جهان پرداخت و گفت: یکی از مهم‌ترین ابعاد انقلاب اسلامی ایران که گفتمان آن منبعث از مکتب اهل بیت پیامبر (ع) است تغییر معادلات سیاسی و برهم‌زدن موازنه قدرت در منطقه بوده است که بارزترین نمود این تحول که دارای آثار گسترده جهانی بود، باز آوردن آرمان فلسطین به عرصه معادلات منطقه در زمانه‌ای بود که مسئله فلسطین می‌رفت که به فراموشی سپرده شود.

وی در پایان سخنان خود از زحمات حضرت آیت الله جنتی ریاست مجلس خبرگان رهبری که پنج دوره در مجلس خبرگان رهبری حضور داشتند و زحمات پرباری را در این مجلس برعهده داشتند، قدردانی کرد.

انتهای خبر/

منبع: روابط‌عمومی دفتر آیت‌الله رمضانی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه