عضو منتخب ششمین مجلس خبرگان رهبری در گیلان:

مردم را فدای سلایق نکنیم

عضو منتخب ششمین مجلس خبرگان رهبری در گیلان با بیان اینکه مردم نباید فدای سلایق شوند، گفت: رسیدگی به مشکلات استان جای سیاسی‌بازی و جناح‌بندی نیست بلکه باید در این راستا متحد باشیم.

مردم را فدای سلایق نکنیم

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، حجت‌الاسلام علی کاظمی شامگاه دوشنبه در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام، رهبری و سردار شهید میرزا کوچک‌خان جنگلی در مسجد سلیمانداراب رشت ضمن قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: فارغ از هرگونه مسائل و مشکلات تأکید ما همواره بر حفظ اصل شورای نگهبان، اصل روحانیت، اصل سپاه و تمامی ریشه‌ها است و در صورت اصلاح شاخه‌های خشک را هرس و مواظب تنه و ریشه خواهیم بود.

 وی گفت: تنها ستاد بنده در رشت به مدت یک هفته برقرار بود؛ اما در پشت صحنه آنچه که دیدیم و شنیدیم صدای گفتمان انقلاب، نیروهای ولایی و مردم گیلان بود که این مسئله نشان‌دهنده تعهد و وظایف بنده نسبت به مسائل مختلف از جمله اعلام موضع بر چالش‌های اساسی کشور و استان، عدم عقب‌نشینی و تأکید بر آرمان‌های انقلاب، ایجاد همگرایی بین اعضای خبرگان و… است.

 عضو منتخب ششمین مجلس خبرگان رهبری در گیلان تصریح کرد: بنده با مشاهده خلاء‌های گوناگون با یک دغدغه انقلابی و روحیه مردمی پا به این عرصه گذاشتم؛ لذا لازم است تمام نیروهای انقلابی با اشتیاق و مهندسی فکری نسبت به مسائل روز کشور و تعیین راهبرد در این راستا گام بردارند.

همواره متعهد و سرباز ولایت هستم

 حجت‌الاسلام کاظمی با بیان اینکه همواره متعهد و سرباز ولایت هستم، گفت: فارغ از هر جناحی با یک روحیه انقلابی نسبت به مسائل مختلف هشدار و تذکر خواهیم داد و در مسیر ولایت و آرمان‌های شهدا، ایثارگران و آزاده‌ها، از آبروی خود هزینه می‌کنیم.

 وی ادامه داد: بهترین و والاترین واژه بسیج است و بنده با افتخار اعلام می‌کنم که یک طلبه بسیجی هستم و این روحیه را حفظ و ادامه خواهم داد؛ چون شاهد حضور دشمن در تمام عرصه‌ها و تلاشش در جهت جداسازی مردم از نظام هستیم.

 عضو منتخب ششمین مجلس خبرگان رهبری در گیلان با بیان اینکه باید در کنار مردم باشیم، بیان کرد: تمام نیروهای انقلابی عاشقانه و مشتاقانه در این راه و مسیر خون می‌دهند و ما همگی میثم تمار رهبری هستیم.

 حجت‌الاسلام کاظمی تصریح کرد: این بار مسئولیت نشان‌دهنده اهمیت این تکلیف، هوشمندی، دقت، توجه و هوشیاری در این جایگاه است و بنده با افتخار تمام سوابق و آبروی خویش را در راه مردم، نیروهای انقلابی و خانواده‌های شهدا خرج خواهم کرد و ذره‌ای از مواضع خود کوتاه نخواهم آمد؛ لذا لازم است هوشمندانه فارغ از هرگونه افراط و تفریط هم‌قدم با رهبری گام برداریم تا هم دچار خطا نشویم و هم سنگر را حفظ کنیم.

 سکوت و عدم موضع‌گیری فایده‌ای ندارد

 وی بر ارتباط مستمر با مردم تأکید و با بیان اینکه در قدم اول درصدد ایجاد همگرایی لازم بین اعضای خبرگان و حل‌وفصل مسائل کلان استان هستم، گفت: امید رهبری به خبرگان است؛ بنابراین سکوت و عدم موضع‌گیری فایده‌ای ندارد به علاوه باید نسبت به مردم گوش شنوا باشیم.

 رسیدگی به مشکلات استان جای سیاسی‌بازی و جناح‌بندی نیست

 حجت‌الاسلام کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: مردم را فدای سلایق نکنیم و مشکلات استان جای سیاسی‌بازی و جناح‌بندی نیست؛ بلکه باید در این راستا متحد باشیم.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه