مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

آموزش در برخی مدارس گیلان غیرحضوری شد

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، گفت: برخی مدارس این استان امروز به دلیل بارش برف تعطیل و آموزش به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

آموزش در برخی مدارس گیلان غیرحضوری شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمد حسین رمضانی بامداد دوشنبه اظهارکرد: مدارس تمام مقاطع تحصیلی شیفت صبح دوشنبه، مناطق دیلمان، عمارلو، رشت، کوچصفهان، سنگر، آستانه اشرفیه، کیاشهر، لاهیجان، سیاهکل، رحمت آباد بلوکات، رستم آباد امروز تعطیل است.

وی عنوان کرد : مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در شفت و رودبنه و همچنین مقطع ابتدایی در لشت نشاء، رودبار، تولمات  فومن، صومعه سرا، مدارس ییلاقی مناطق رحمت آباد و بلوکات، املش، اطاقور، رحیم آباد و مدارس ماسوله هم در نوبت صبح و عصر  تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

وی بیان کرد: مدارس ییلاقی و سخت گذر املش، رحمت آباد، اطاقور و رحیم آباد و مدرسه ابتدایی ماسوله نیز در شیفت صبح تعطیل اعلام شده است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش در مدارس تعطیل شده به دلیل برف از طریق شبکه شاد انجام خواهد شد، افزود: مدیران مدارس ضمن حضور در واحدهای آموزشی و پیگیری آموزش مجازی از طریق اپلیکیشن شاد در مدیریت سیستم‌های گرمایشی مدارس اهتمام جدی داشته باشند.

همچنین بر اساس اعلام استانداری، ادارات نیز به جز مجموعه های خدمات رسان با یک ساعت تاخیر شروع می شود،

انتهای خبر/

منبع:  روابط عمومی آموزش و پرورش

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه