عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی:

استرداد اموال بابک زنجانی به کشور کار بزرگ قوه قضاییه بود

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شناسایی و انتقال اموال بابک زنجانی به داخل کشور کار بزرگی بود که نشانه‌ای از درایت رئیس دستگاه قضا و تیم همراه وی است.

استرداد اموال بابک زنجانی به کشور کار بزرگ قوه قضاییه بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» احمد نادری عصر امروز در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران ضمن اشاره به شناسایی و انتقال اموال «بابک زنجانی» در خارج از کشور به داخل ایران اظهار کرد: موضوع بابک زنجانی چالش بیش از یک دهه‌ای جمهوری اسلامی است که به دلایلی به موفقیت نرسیده بود و اقدام دستگاه قضا در این باره یک کار بزرگی است.

وی در ادامه با بیان اینکه انتقال اموال «بابک زنجانی» در خارج از کشور به تهران در زمان مدیریت حجت‌الاسلام‌ محسنی‌اژه‌ای نشان از درایت وی و گروه وی است، افزود: در دوره مدیریت حجت‌الاسلام‌ محسنی‌اژه‌ای در قوه قضاییه شاهد تحول بنیادین و چشمگیری هستیم که در ادامه مدیریت خوب و انقلابی آیت‌الله رئیسی بود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور رئیس قوه قضاییه در استان‌های و میان مردم و زندانیان از جمله اقداماتی است که در برخی ادوار این قوه شاهد آن نبودیم و نشان از تحول و نوآوری و یکی از شاخصه‌های ویژه مدیریت است.

نادری با بیان اینکه اقدامات نوآورانه رئیس قوه قضاییه سرمایه اجتماعی را افزایش می‌دهد و باعث ایجاد امید اجتماعی می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم رئیس قوه قضاییه با همین صلابت، درایت و مدیریت که در این قوه شاهد هستیم ادامه دهد تا بتوانیم ثمره آن را در ایجاد و تعمیق اعتماد اجتماعی در قاطبه مردم ببینیم.

انتهای خبر/

منبع: میزان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه