مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی گیلان:

تعطیلی نمایشگاه بین‌المللی گیلان صحت ندارد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی گیلان با اشاره به اینکه تعطیلی این نمایشگاه صحت ندارد، گفت: تاکنون حکمی مبنی بر تعطیلی نمایشگاه بین‌المللی گیلان صادر نشده است.

تعطیلی نمایشگاه بین‌المللی گیلان صحت ندارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سلمان قاسمی امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص انتشار مطلبی در رسانه‌ها دررابطه‌با تعطیلی نمایشگاه بین‌المللی گیلان اظهار کرد: تاکنون حکمی مبنی بر تعطیلی نمایشگاه بین‌المللی گیلان صادر نشده است.

وی در ادامه افزود: این شرکت نمایشگاهی همراه با ۱۵ شرکت دیگر در مکان فعلی فعالیت دارند که برای مدیریت ترافیک محوطه در نمایشگاه پیشین مبلمان توافقاتی برای تردد از درب خروجی حاصل شد که این شبهه برای برخی رسانه‌ها ایجاد شد که این نمایشگاه تعطیل شده است، درصورتی‌که این تعطیلی صحت ندارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی گیلان تصریح کرد: مشکلات مالی با شرکت ایران سازه وجود دارد که در حال رایزنی برای حل این مشکلات هستیم و تا هفته آینده نتایج آن مشخص می‌شود.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان سال سه نمایشگاه خانه مدرن از ۲۵ بهمن‌ماه به مدت پنج‌روز، نمایشگاه بازرگانی از هفتم اسفند به مدت پنج‌روز و نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا از ۱۸ تا ۲۶ اسفند برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه