مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

آماده‌باش ۵۴۲ راهدار در گیلان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از آمادگی ۵۳ راهدارخانه ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی و اصلی استان خبر داد و گفت: ۵۴۲ راهدار آماده اجرای عملیات راهداری زمستانی هستند.

آماده‌باش ۵۴۲ راهدار در گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  غلامعلی نیک‌فهم عصر امروز در بازدید از محورهای کوهستانی گیلان در گفتگو با خبرنگاران از انسداد فصلی محور پونل – خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی خبر داد و اظهار کرد: از شب گذشته بارش برف در تمامی محورهای کوهستانی گیلان آغاز و این بارش‌ها منجر به بارش شدید برف در محور اسالم – خلخال نیز شده که البته تردد در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است.

وی در ادامه افزود: هشت محور کوهستانی گیلان همچون؛ اسالم – خلخال، پونل – خلخال، سیاهکل – دیلمان، شفت – امامزاده اسحاق، فومن – ماسوله، توتکابن – حشمت‌آباد، بره‌سر – قوشه‌لانه – کلیشم و ماسال – گیلوان امروز سفیدپوش شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از آمادگی ۵۳ راهدارخانه ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی و اصلی استان خبر داد و تصریح کرد: ۵۴۲ راهدار آماده اجرای عملیات راهداری زمستانی هستند، اما از رانندگان انتظار داریم برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر حتماً زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه