استاندار گیلان:

جمهوری اسلامی با اراده مردم مقتدر است

استاندار گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی با اراده مردم محفوظ و مقتدر است، گفت: آینده بهتر مستلزم انتخاب نمایندگان شایسته است.

جمهوری اسلامی با اراده مردم مقتدر است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، اسدالله عباسی صبح امروز در نشست هماهنگی فرمانداران شهرستان‌های استان که در محل فرمانداری رودبار برگزار شد با تبریک ایام ماه پرفضیلت رجب و تقارن این ایام ارزشمند با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با توجه به هم‌اندیشی فرمانداران و هیئت نظارت تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری کاملاً مهیا و آماده است.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات امسال با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و چهار اصل راهبردی ابلاغی معظم له برگزار می‌شود، بیان کرد: هم در زمینه آماده‌سازی شعب در مراکز رأی‌گیری و هم امنیت و سلامت و رقابت انتخابات تمهید مقدمات شده است.

استاندار گیلان افزود: با مشارکت حداکثری مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و گیلان سرافراز در انتخابات، شاهد باشیم که در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی و گیلان سربلند بتوانیم نمایندگانی را در دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی انتخاب کنیم که در تراز نظام اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

 وی ادامه داد: در هم‌اندیشی با فرمانداران در خصوص راهکارهای هر چه بهتر برگزاری انتخابات مشورت شد و برای برگزاری انتخابات کاملاً آماده شده‌ایم.

استاندار گیلان با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی به واسطه اراده مردم با بصیرت ایران است، گفت: انقلاب اسلامی یعنی مردم‌سالاری دینی و این همان هدف امام راحل (ره) است، زیرا مردم با حضور در انتخابات خود سرنوشت خود را تعیین کرده و نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را تعیین می‌کنند.

 وی با بیان اینکه دشمن برنامه ویژه‌ای برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دارد، گفت: بدون شک هر رأی مردم به مانند تیری بر قلب دشمنان است که نظام، معیشت، فرهنگ، اقتصاد و جامعه و کشور را بیمه می‌کند.

آینده بهتر مستلزم انتخاب نمایندگان شایسته است

 عباسی با تأکید بر اینکه انتخاب اصلح توسط مردم می‌تواند مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف را برطرف کند، افزود: برای آینده بهتر باید نمایندگانی شایسته انتخاب کنیم تا بتوانند در مجلس در تنظیم تدوین و تصویب قوانین درست تصمیم بگیرند.

 استاندار گیلان همچنین مسئولیت را امانتی بر گردن مسئولان دانست و گفت: با اراده مردم است که جمهوری اسلامی محفوظ و مقتدر است و این مسئولیت‌ها امانتی است برای خدمت به این مردم شهیدپرور که بر دوش ما قرار گرفته است.

 عباسی با تأکید بر لزوم توجه به یادآوری روزهای تلخ دوران رژیم پهلوی افزود: باید در دهه فجر روزهای سیاه رژیم پهلوی را یادآوری کنیم که کشور به چه فلاکتی رسیده بود؛ ولی امروز اقتدار ایران اسلامی بی‌مثال است و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند خستگی معنا ندارد.

 وی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم را خادم و خدمتگزار مردم معرفی کرد و گفت: دهه فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن از یاد مردم نخواهند رفت از این رو مسئولان شبانه‌روز باید تلاش کنند؛ زیرا دشمن ناامیدشده و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ جمهوری اسلامی در حال رسیدن به قله است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه