سخنگوی ستاد انتخابات گیلان خبر داد:

ابلاغ هیئت اجرایی مرکزی دستورالعمل تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان، گفت: دستورالعمل تبلیغات نامزدها در چهار فصل توسط ستاد انتخابات کشور تدوین و در هیئت اجرایی مرکزی مصوب شد.

ابلاغ هیئت اجرایی مرکزی دستورالعمل تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، جواد شفیعی ثابت، گفت: دستورالعمل تبلیغات نامزدها در چهار فصل توسط ستاد انتخابات کشور تدوین و در هیئت اجرایی مرکزی مصوب شد.

 وی افزود: با اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و نگاه جدی‌تر قانون‌گذار به موضوع تبلیغات انتخاباتی نامزدها و پیش‌بینی تشکیل هیئت استانی بررسی تبلیغات به منظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و نیز تضمین بهره‌مندی یکسان نامزدها از امکانات دولتی و عمومی دستورالعمل زیر نظر هیئت اجرایی مرکزی انتخابات تدوین شد.

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه در تهیه این دستورالعمل به سه قانون مستند شده است گفت: به جهت ضابطه‌مند کردن فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها به عنوان یک سند راهبردی مبتنی بر قوانین و آیین‌نامه از جمله قانون انتخابات مجلس مصوب مرداد ۱۴۰۲ و آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس مصوب شهریور ۱۴۰۲ و همچنین قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس مصوب بهمن ۱۳۹۸ تهیه و تدوین و ابلاغ شد.

 مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان بیان کرد: از همه نامزدها گرامی و اصحاب محترم رسانه و دستگاه‌های مرتبط همچون شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و صداوسیما و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی و رؤسای محترم دادگستری و دادستان‌ها تقاضا داریم برابر تکالیف مفاد قانونی نسبت به کنترل اقدامات تبلیغاتی برابر جدول زمان‌بندی انتخابات اقدام کنند.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه