فرماندار رشت مطرح کرد:

ضرورت توجه به استعداد دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های دهه فجر

فرماندار رشت با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردها و اهداف انقلاب است، گفت: دهه فجر بهترین فرصت تبیین اهداف انقلاب برای نسل جوان و نوجوان بوده و توجه به ذوق و استعداد دانش‌آموزان در اجرای ویژه‌برنامه‌های این دهه مهم است.

ضرورت توجه به استعداد دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری رشت، کیا عاشوری امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ستاد آموزش و پرورش فرصتی برای بیان و پیگیری مطالب و موضوعات با اهمیت حوزه تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی از سرمایه‌های هر کشور است، افزود: در تربیت این نیروی انسانی خانواده و جامعه و فضای مجازی نقش دارند، دشمن در طول ۴۵ سال پیروزی انقلاب اسلامی دشمن از تمام تکنیک‌ها استفاده کرد تا باورهای ما را تحت‌الشعاع قرار دهد.

فرماندار رشت گفت: باورها، ایده‌ها و عقیده‌های ما بر اساس آموزه‌های اسلام بوده و تفاوتی که بین باورهای ما و استکبار جهانی وجود دارد که باعث به‌وجودآمدن پدیده جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن شده، در طول پیروزی انقلاب دنیای غرب توانست با تکیه بر باورهای خودش ذهن و افکار جوانان را تسخیر کند.

عاشوری با بیان اینکه تقابل جنگ نرم به لحاظ پیشرفت مدرنیته، جنگ نامتوازن بوده و تنها موضوع تقویت معنویت در جوانان است، تصریح کرد: استکبار جهانی و دنیای غرب و امپراتوری‌های بزرگ در رویارویی با کشور ما دچار مشکل بودند، در دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که تنها ابزار و امکانات عامل پیروزی نیست، آنچه که باعث موازنه این قدرت شد معنویت بود؛ تعصب به باورها و اعتقادات کم‌رنگ شده که باید تقویت شود، جوانان و نوجوانان ما سکاندار انقلاب در آینده هستند.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردها و اهداف انقلاب است، تصریح کرد: دهه فجر بهترین فرصت تبیین اهداف انقلاب برای نسل جوان و نوجوان بوده، توجه به ذوق و استعداد دانش‌آموزان در اجرای ویژه‌برنامه‌های این دهه مهم است، باید هویت و باور دانش‌آموزان تقویت شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
لنگرودی
جناب فرماندار کی رفته بین دانش آموزان ؟ جز در مناسبها بعنوان سیاهی لشگر از دانش اموز استفاده ابزاری شده حالا هم در جلساتی که یه نماینده از هیچ دانش اموز و دانشجوی نیست نسخه باید بشود میپیچه
در حاشیه