رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش:

خدمت در راه انقلاب و پیشرفت کشور بازنشستگی ندارد

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه خدمت در راه انقلاب و پیشرفت کشور بازنشستگی ندارد، گفت: در اسلام فارغ‌التحصیلی و بازنشستگی نداریم، بلکه سنگر خدمت به اسلام و کشور عوض می‌شود.

خدمت در راه انقلاب و پیشرفت کشور بازنشستگی ندارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حجت‌الاسلام‌ سید احمد قاضی امروز در آئین تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران نیروی هوایی ارتش در استان گیلان در منطقه امین‌آباد شهرستان بندر انزلی اظهار کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی به‌خاطر فداکاری رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس است و همچنین صبوری خانواده‌های آنها در طول هشت سال دفاع مقدس، نقش تعیین‌کننده‌ای در پیروزی‌های دفاع مقدس بر جای گذاشت.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز تهدیدات شکل متفاوتی به خود گرفته و تنها مرزهای جغرافیایی مورد هجوم نیستند، افزود: دشمن امروز در جنگ ترکیبی به‌تمامی داشته‌هایمان حمله کرده و یکی از نقاط ارزشمند که نباید از آن غفلت کنیم گنج‌های دوران دفاع مقدس هستند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: خدمت در راه انقلاب و پیشرفت کشور بازنشستگی ندارد و بازنشسته‌ها سرمایه‌های ارزشمند انقلاب و کشور هستند که می‌توانند با انتقال تجارب ارزنده و راهگشای خود به جوانان، آنان را در مسیر خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های شکوهمند آن کمک نمایند.

حجت‌الاسلام قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در اسلام فارغ‌التحصیلی و بازنشستگی نداریم، همان‌گونه که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «پس هنگامی که از مهمی فارغ می‌شوی به مهم دیگری پرداز»؛ لذا بدین جهت چیزی به نام بازنشستگی وجود ندارد، بلکه سنگر خدمت به اسلام و کشور عوض می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه