جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع):

عرصه انتخابات عرصه مجاهدت است

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) با اشاره به اینکه هر عرصه‌ای که نیاز به کمک برای انقلاب باشد همان عرصه مجاهدت است، گفت: برای اینکه مجاهدت خود در راه خدا و انقلاب را به ثبت برسانیم باید مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشیم.

عرصه انتخابات عرصه مجاهدت است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سردار غلامحسین غیب‌پرور شامگاه پنج‌شنبه در یادواره ۶۴۰ شهید والامقام شهرستان لنگرود در مسجد جامع این شهر با اشاره به اینکه شهدا در دوران زندگی خود، تمام تمرکزشان برای تلاش در راه خدا و کمک به مردم بود، بدین جهت خدا نیز آنان را خرید و شهیدشان کرد تا در پیشگاه خداوند روزی بخورند، اظهار کرد: موفقیت اسلام بدون مجاهدت در راه خدا میسر نیست.

وی در ادامه افزود: خون شهید حق‌الناس است و پاسخ منطقی به پاسداشت خون شهید، دفاع از انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) با بیان اینکه در مکتب شهیدان باید همواره به خود تذکر دهیم که این انقلاب فرعی بر یک اصل است و آن اصل، ظهور امام‌زمان است، تصریح کرد: انسان‌ها در زمان غیبت وظیفه‌ای دارند؛ برخی در عرصه جنگ سخت در محور مقاومت مانند دوران دفاع مقدس حاضر می‌شوند و برخی دیگر نیز در عرصه‌های دیگری از انقلاب اسلامی به مجاهدت در راه خدا می‌پردازند، هر کسی در یک مسیر و در راستای انقلاب و ظهور، نقش‌آفرینی می‌کنند.

سردار غیب‌پرور با تأکید بر اینکه هر عرصه‌ای که نیاز به کمک برای انقلاب باشد لاجرم همان عرصه مجاهدت در راه خدا است، خاطرنشان کرد: هر انتخابات یک رفراندوم در کشور است که در این راستا باید برای اینکه مجاهدت خود در راه خدا و انقلاب را به ثبت برسانیم، مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشیم. همچنین این مهم نیز مدنظر باشد که عملکرد خوب مسئولین نیز نوعی مجاهدت است، امان از کسی که مسئولیت بگیرد؛ ولی نسبت به مردم بی‌تفاوت باشد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه