معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

اعزام مشمولان گیلانی به مراکز آموزشی در بهمن ۱۴۰۲

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: کلیه مشمولان عادی، دیپلم، فوق‌دیپلم، لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترا در اول بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به مراکز آموزشی اعزام می‌شوند.

اعزام مشمولان گیلانی به مراکز آموزشی در بهمن ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسماعیل رجب‌زاده امروز با بیان اینکه آن دسته از مشمولانی که جهت اعزام توسط سازمان وظیفه عمومی فراجا مستقیماً به مراکز آموزش معرفی شده‌اند باید خودشان را به آن مراکز معرفی کنند، اظهار کرد: مابقی مشمولان باید رأس ساعت ۷ تاریخ مندرج در برگه‌های اعزام روز یکشنبه اول بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان واقع در آدرس رشت – بلوار خلیج‌فارس – کیلومتر ۳ جاده رشت به قزوین – جنب پلیس راهنمایی‌ورانندگی حضور داشته باشند.

وی با تأکید بر لزوم حضور بدون تأخیر مشمولان در ساعت اعلامی برای پیشگیری از ایجاد خلل در روند اعزام در خصوص اجرایی‌شدن کاهش مدت خدمت از ۲۴ ماه به ۲۱ ماه خبر داد و افزود: سربازانی که به‌صورت غیربومی با فاصله بیش از ۲۰۰ کیلومتر از محل زندگی خدمت کنند از مدت قانونی خدمت آن‌ها ۳ ماه دیگر کسر می‌شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: مشمولان در روز اعزام جیره غذایی خشک بین‌راهی همراه داشته و اقدامات بهداشت فردی لازم را قبل از اعزام انجام دهند و همچنین مشمولان به‌منظور رعایت هر چه بیشتر مسائل بهداشتی اقلام و وسایل شخصی موردنیاز را به همراه خود بیاورند.

رجب‌زاده با اشاره به اینکه طبق ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح مدت دوره آموزش رزم مقدماتی سربازان، ۶ هفته است و اعزام به مرخصی در طول دوره امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: مشمولان باید اصل مدارک موردنیاز شامل برگه اعزام به خدمت، برگه محل مراجعه، کارت واکسیناسیون، کارت ملی، شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا و غیره را با خود همراه داشته باشند.

وی از خانواده‌ها خواست به‌منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اعزام از حضور و استقرار برای بدرقه مشمولان اکیداً خودداری کنند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی فراجا، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی @ khabaresarbazi از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه