رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان مطرح کرد:

اتمام فرصت رفع تداخل اراضی گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به اتمام فرصت رفع تداخل تا پایان سال جاری گفت: رفع تداخل ۲۳۰ هزار هکتار از اراضی استان گیلان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

اتمام فرصت رفع تداخل اراضی گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» صالح محمدی امروز در خصوص تداخل ۲۰۷ هزار هکتار از اراضی استان گیلان در قالب بیش از هزار پلاک در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم ریاست‌جمهوری، شتاب در رفع تداخلات و سنددار کردن اراضی کشاورزی است و این مهم با جدیت از سوی وزارت جهاد کشاورزی دنبال می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اتمام فرصت رفع تداخل تا پایان سال جاری خطاب به مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان گیلان افزود: تا پایان امسال رفع تداخل ۲۳۰ هزار هکتار از اراضی استان به اتمام می‌رسد و مدیران باید با جدیت کمیته‌های فنی را برگزار کنند و آنجا که مردم حق و حقوقی دارند به سمت مردم تصمیم بگیرند و مردم را به کار کشاورزی امیدوار نمایند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به اینکه در صدور اسناد کشاورزی، تجهیز حدود ۸۹ هزار هکتار شالیزارهای این استان انجام شده و ماهیت طرح تجهیز تهیه سند است، تصریح کرد: گاهی ممکن است جابه‌جایی‌هایی در زمین کشاورز رخ دهد؛ اما حدود و ثغور محدوده تغییر نمی‌کند و آنچه مسلم است دولت برای این طرح هزینه کرده و برای صدور اسناد نیز سازمان جهاد کشاورزی تعهد دارد و باید پاسخگو باشد.

محمدی خاطرنشان کرد: در هیچ مقطعی مانند اکنون، همراهی دستگاه‌های اجرایی در شورای حفظ حقوق بیت‌المال برای حفاظت از اراضی کشاورزی در استان وجود نداشته است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه