سپیدرود رشت ۲ چوکا تالش ۱

سپیدرود فاتح دربی گیلان شد

تیم فوتبال سپیدرود رشت در دربی جذاب شمال توانست با گل دقایق پایانی برابر تیم چوکا تالش، سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

سپیدرود فاتح دربی گیلان شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» از هفته دوازدهم لیگ دو فوتبال کشور، تیم فوتبال چوکا تالش ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف تیم فوتبال سپیدرود این شهر رفت که در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به نفع تیم سپیدرود رشت به پایان رسید و این تیم پیروز دربی گیلان شد.

ترکیب سپیدرود رشت: میلاد پورقلی، معین تقوی، امید قربانی، صادق صادقی، مهیار نوری، میلاد سیار، میثم فردوسی، محمدرضا داوری، پیام ملکیان، رضا عاشوری و میعاد یزدانی.

ترکیب چوکا تالش: سهیل یعقوب‌خواه، امیر سواری، یامین فلاح، صاحب فرجی، جواد صفری، پوریا قشلاقی، حمید خدابنده‌لو، مهدی دهمست، مسعود فاقرلو، امیرحسین نوایی و صیاد کوکبی.

گل اول این دیدار توسط امیرحسین نوائی در دقیقه ۱۴ برای تیم چوکا تالش به ثمر رسید و حسین قره‌داغی در دقیقه ۷۶ بازی را به‌تساوی کشاند و در دقیقه ۱۰۴ این بازی میلاد پورصف‌شکن از روی نقطه پنالتی گل دوم را به نفع تیم سپیدرود رشت به ثمر رساند.

چوکایی‌ها در این دیدار پیش از گل‌های سپیدرود به گل دوم دست یافتند که توسط کمک‌داور به دلیل آفساید مردود اعلام شد و پس از اعلام پنالتی دقایق پایانی برای سپیدرود، جریان بازی برای دقایقی به دلیل اعتراض چوکایی‌ها متوقف شد.

جدول لیگ دو ایران در پایان دیدارهای هفته دوازدهم

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه