رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر خبر داد:

رهاسازی ۲ قطعه «پاشلک» در رودسر + فیلم

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رودسر از رهاسازی ۲ قطعه «پاشلک» در این شهرستان خبر داد و گفت: یک دانش‌آموز رودسری با مشاهده دو قطعه پرنده پاشلک گرفتار شده در دام پس از نجات و تیمار، آنها را رها کرد.

رهاسازی ۲ قطعه «پاشلک» در رودسر + فیلم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» رحمان پورحسین امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه «مانی نجفی» دانش‌آموز رودسری با مشاهده دو قطعه پرنده پاشلک گرفتار شده در دام پس از نجات و تیمار، آنها را رها کرد، اظهار کرد: این کار با هماهنگی اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رودسر صورت گرفت.

وی با بیان اینکه حساسیت نسبت به حفظ طبیعت و حیات‌وحش در همه اقشار جامعه و مخصوصاً کودکان و دانش‌آموزان لازم و ضروری است، ادامه داد: حفاظت و حراست از طبیعت منحصربه‌فرد شمال کشور جز در سایه همراهی و یکپارچگی همه، مقدور نخواهد بود.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رودسر با اشاره به اینکه شکار به هر طریق در سال ۱۴۰۲ ممنوع است، تصریح کرد: از همه مردم می‌خواهیم، در صورت مشاهده تخلفات شکار و صید مراتب را به اداره حفاظت محیط‌زیست اطلاع‌رسانی شود.

 رهاسازی یک قطعه مرغابی در لاهیجان

 علی امیری اداره حفاظت محیط‌زیست لاهیجان هم با اعلام خبر رهاسازی یک قطعه مرغابی در این شهرستان، گفت: شهروند طبیعت دوست و علاقمند به حیات‌وحش یک قطعه مرغابی را از فروشندگان غیرمجاز بازارهای محلی این شهرستان خریداری و با هماهنگی اداره حفاظت محیط‌زیست این شهرستان و حضور همکاران مأموران یگان حفاظت پاسگاه محیط‌بانی منطقه حیات‌وحش امیرکلایه رهاسازی کرد.

به گفته امیری این شهروند علت این کار خود را علاقه به طبیعت منطقه و حیات‌وحش اعلام کرده است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه