معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری آستارا:

شنیده‌شدن صدای انفجار در آستارا ناشی از برگزاری رزمایش ارتش است

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا با اشاره به رزمایش شبانه پدافندی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستارا، گفت: صداهای شنیده شده در راستای برگزاری این رزمایش شبانه است.

شنیده‌شدن صدای انفجار در آستارا ناشی از برگزاری رزمایش ارتش است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، رزمایش شبانه پدافندی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محدوده پایگاه دریایی ارتش در آستارا سه شنبه شب در اطراف این شهرستان مرزی برگزار شد.

رزمایش شبانه به منظور آمادگی هرچه بیشتر نیروهای پدافندی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه دریایی آستارا برگزار شد و به مدت چند دقیقه اهداف فرضی در شب مورد حمله پدافندی قرار گرفت و صدای انفجارهای پیاپی شبانه در این شهرستان مرزی مربوط به رزمایش این نیرو است و صدای آن دقایقی در بخش‌هایی از شهرستان آستارا با شدت تمام شنیده و موجب نگرانی مردم شد.

سید حمید موسوی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا در این رابطه با بیان اینکه مردم شهرستان مرزی بندر آستارا از علت انفجارها خبر نداشتند و ممکن است نگران شده باشند، افزود: صداهای شنیده شده در راستای برگزاری رزمایش شبانه برای سنجش آمادگی نیروهای نظامی مستقر ارتش(نیروی دریایی) است.

وی تصریح کرد: جای نگرانی از برگزاری رزمایش برای مردم شهرستان آستارا وجود ندارد.

انتهای خبر/

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
احمد
قبلش به مردم اطلاع بدن بهتر نیست ! مردم رو بترسن و بازار شایعات راه بیفته چه نتیجه داره این پنهانکاری
در حاشیه