سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت در گفتگو با هشت‌دی:

۲۰ ماه از تاریخ معاینه فنی کپسول «سی‌ان‌جی» نیسان گذشته بود

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت با بیان اینکه طی بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یک سال و هشت ماه از تاریخ معاینه فنی کپسول نیسان گذشته بود، گفت: ممانعت از تردد خودروهای از رده‌خارج برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه، الزامی است.

۲۰ ماه از تاریخ معاینه فنی کپسول «سی‌ان‌جی» نیسان گذشته بود

علیرضا زارع در گفتگو با هشت‌دی، با اشاره به انفجار یک دستگاه نیسان یخچال‌دار در جایگاه سی‌ان‌جی میدان گیل رشت، اظهار کرد: این انفجار در ساعت ۹:۴۰ دقیقه صبح امروز رخ داد و خودرو در حین سوخت‌گیری منفجر شد.

وی افزود: طی بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یک سال و ۸ ماه از تاریخ کپسول این نیسان گذشته بود و معاینه فنی کپسول س ان جی ماشین تاریخ‌گذشته بود.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت، تصریح کرد: یک سرنشین نیسان در حادثه امروز فوت کرد و راننده نیسان نیز زخمی شد و یک نفر دیگر نیز از ناحیه دست زخمی شده است.

کارشناس بیمه در حال بررسی میزان خسارت وارده به جایگاه است

زارع با بیان اینکه نماینده استاندار و کارشناس بیمه در حال بررسی میزان خسارت واردآمده به جایگاه سی‌ان‌جی هستند گفت: دو خودروی سواری دیگر نیز در حادثه امروز که در حال سوخت‌گیری بودند خسارت دیدند.

نیسان متعلق به یک خانم است

وی با اشاره به اینکه مالک کارتی که از ماشین منفجر شده به دست آمد، متعلق به یک خانم بود افزود: مدارک جهت احراز هویت به نیروی انتظامی سپرده شده است.

خودروهای از رده‌خارج مانند یک بمب در حال تردد هستند؛ ضرورت ممانعت از تکرار حوادث مشابه

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت با بیان اینکه رانندگان نیسان یا پیکان وانتی که چند سال از رده‌خارج شده‌اند؛ مانند یک بمب در حال تردد هستند، عنوان کرد: ممانعت از تردد این وسایل برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه، الزامی است.

وی با اشاره به تعطیلی جایگاه‌های سی‌ان‌جی در ماه‌های اخیر به‌منظور بررسی ایرادات و استانداردها گفت: باید جلوی سوخت‌گیری خودروهایی که معاینه فنی ندارند گرفته شود.

انتهای پیام

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه