رسانه هنگ‌کنگی:

ایران مملو از بازیکنان برجسته است

رسانه هنگ‌کنگی به قدرت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا اذعان کرد.

ایران مملو از بازیکنان برجسته است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ به‌عنوان یکی از حریفان ایران در گروه C جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی قطر امیدوار است راهی مرحله حذفی شود. این تیم پس از ۵۶ سال به مرحله نهایی این مسابقات راه‌یافته و در تلاش است باتوجه‌به حضور رقبایی همانند ایران و امارات حداقل به‌عنوان یکی از تیم‌های برتر رده سوم جداول مسابقات از مرحله گروهی صعود کند.
روزنامه AM هنگ‌کنگ در بخشی از گزارش خود درباره حضور تیم ملی فوتبال این کشور در جام ملت‌های آسیا با اشاره به ایران نوشت: ایران به‌عنوان دومین تیم برتر قاره آسیا بدون تردید قدرتمندترین حریف هنگ‌کنگ در گروه C است. هنگ‌کنگ در سالیان اخیر چند بار با ایران از جمله در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بازی کرده است. در آن بازی هنگ‌کنگ ۴ بر صفر شکست خورد؛ اما در مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا برای انتخابی المپیک توانست ایران را حذف کند.

ایران مملو از بازیکنان برجسته‌ای است که در لیگ‌های مطرح اروپایی بازی می‌کنند. سامان قدوس (برنتفورد انگلیس)، سردار آزمون (رم ایتالیا)، مهدی طارمی (پورتو پرتغال) و علیرضا جهانبخش (فاینورد هلند) از جمله بازیکنان کلیدی ایران محسوب می‌شوند.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه