رئیس‌کل دادگستری استان گیلان:

بانک‌ها از تولید حمایت کنند

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان در جلسه ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با موضوع «تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تحت تملک بانک‌های استان گیلان» گفت: بانک‌ها باید در حمایت از تولید به کارخانه‌ها کمک کنند.

بانک‌ها از تولید حمایت کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با موضوع «تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تحت تملک بانک‌های استان گیلان» با تبریک میلاد حضرت صدیقه طاهره (سلام‌الله علی‌ها) اظهار کرد: باید با پیاده‌کردن روش و سیره آن حضرت، راه و پیام زندگی ایشان را در زندگی خود به پا داریم.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهید رشید اسلام سردار حاج‌قاسم سلیمانی و تمامی شهدای جبهه مقاومت را گرامی می‌داریم، افزود: یکی از چالش‌های جدی استان گیلان، کم‌بودن سهم آن در صنعت است.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان تصریح کرد: باید برای کسانی که می‌خواهند در استان سرمایه‌گذاری کنند فرش قرمز پهن کرد و موانع را برای آنان مرتفع نمود.

صادقی نیارکی در ادامه داد: مسئولان بانک‌ها باید در چارچوب برنامه‌های نظام حرکت کرده و در حمایت از تولید به کارخانه‌ها کمک کنند و از تملک واحدهای تولیدی حتی‌الامکان اجتناب نمایند؛ زیرا تملک واحدهای تولیدی در نهایت به تعطیلی این واحدها منجر خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه باید دست در دست هم به تولید و اقتصاد کشور کمک نمایند و با نگاه و حرکت انقلابی و جهادی در مسیر پیشرفت کشور گام بردارند.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه