استاندار گیلان:

توسعه شهری تنها ساخت‌وساز و بازآفرینی نیست

استاندار گیلان با بیان اینکه در توسعه شهری تنها ساخت‌وساز، توسعه و بازآفرینی کافی نیست، گفت: باید در همه ابعاد و زوایا، توسعه را در نظر بگیریم و از گوشه‌کنار اطراف شهر و روستای خود غافل نشویم، دشمن سعی دارد بر روی تعلیم‌وتربیت و نحوه آموزش جوانانمان رسوخ کند.

توسعه شهری تنها ساخت‌وساز و بازآفرینی نیست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه کارگروه حاشیه‌نشینی در استانداری گیلان با اشاره به اینکه در گیلان حاشیه‌نشینی وجود ندارد، اظهار کرد: باید تلاش کنیم بدون نام‌گذاری و کدگذاری علنی، این محلات را گل‌افشانی کنیم. در این راستا فرصت ماجراجویی را از تبهکاران سلب می‌کنیم و در این محلات دوربین‌هایی به سبک یک شهر هوشمند قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه افزود: در توسعه شهری تنها ساخت‌وساز، توسعه و بازآفرینی کافی نیست؛ بلکه باید در همه ابعاد و زوایا، توسعه را در نظر بگیریم و از گوشه‌کنار اطراف شهر و روستای خود غافل نشویم، دشمن سعی دارد بر روی تعلیم‌وتربیت و نحوه آموزش جوانانمان و یا به شیوه نوین با ترویج اعتیاد در بین آنها رسوخ کند. طبق گزارش‌ها بیش از ۸۰۰ نوع مواد مخدر در جامعه شیوع یافته که بسیاری از خانواده‌ها از آن آگاهی ندارند و بسیاری نیز به این مقیاس و محاسبه دقیق آنها آشنا نیستند که مواد صنعتی تا چه حد می‌تواند در نابودی انسان‌ها نقش داشته باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه تمرکز ما در کشور بر روی توسعه است و این قطار حرکت کرده و دولت با همه توان با وجود همه سنگ‌اندازی‌ها، موانع، ضعف‌ها و عقب‌ماندگی‌ها شبانه‌روز تلاش می‌کند؛ اما برای نتیجه‌بخش بودن به کمک همه اقشار جامعه نیاز دارد، تصریح کرد: در این راستا دشمنان جوانان ما را نشانه گرفته‌ و خانواده و سبک زندگی مردم این مرزوبوم را تهدید می‌کنند.

عباسی ضمن تسلیت به‌شهادت‌رسیدن هم‌وطنان در مزار شهدای کرمان در سالروز شهادت شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: دشمنان تنها با بمب‌گذاری و با خاک و خون کشیدن عده‌ای از مردم بی‌گناه ایران اسلامی را تهدید نمی‌کنند؛ بلکه با بمب‌هایی بی‌صدا به دنبال گرفتن مغزها و اندیشه مردم و به‌ویژه جوانان ما هستند، بمب‌هایی که خاموش است و دیده نمی‌شود؛ اما دشمن به‌صورت نرم‌افزاری کار می‌کند؛ لذا باید حواسمان جمع باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه آرامش از مخلان نظم و امنیت سلب خواهد شد، افزود: امنیت از کسانی سلب خواهد شد که برای امنیت اجتماعی مردم تهدید هستند.

وی با بیان اینکه ملت سرافراز ایران اسلامی در مکتب شهید سلیمانی از دشمنان هراسی ندارند، اذعان کرد: ما کشور سرافراز انقلاب اسلامی یکپارچه هستیم و در برابر همه تهدیدات نظامی، تروریستی، فرهنگی و اجتماعی دیواری خواهیم کشید که در وهله اول در معرض تهدید قرار نگیریم و مصون بمانیم و مسیر زندگی شرافتمندانه را هموار کنیم. بدین ترتیب مردم ما هر روز آگاه‌تر از قبل حرکت خواهند کرد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه حرکت خبیثانه دشمنان در کرمان برای ما تازگی ندارد، خاطرنشان کرد: ما با محکوم‌کردن رفتار ددمنشانه دشمنان در کرمان که جمعی از مردم کشورمان را به شهادت رساندند به آنها می‌گوییم که راه و تفکر حاج‌قاسم ادامه خواهد داشت و نمی‌توانند این راه را ببندند و به سزای اعمال خود خواهند رسید. اکنون که شاهد زوال این رژیم غاصب هستیم، با همه توان و ظرفیت با هم و در کنار یکدیگر مسیر درستی که رهبری تعیین کرده‌اند را باقدرت و اقتدار ادامه خواهیم داد؛ لذا پیروزی و سربلندی در مسیری که سکان‌دار انقلاب تعیین کرده‌اند، نزدیک است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه