فرمانده سپاه قدس گیلان:

«حاج قاسم» چالش‌ها را به فرصت تبدیل کرد

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم بازخوانی سبک زندگی و مدیریت «حاج قاسم» در لایه‌های مختلف جامعه، گفت: شهید سلیمانی با چالش‌ها زندگی کرد و آنها را به فرصت تبدیل کرد.

«حاج قاسم» چالش‌ها را به فرصت تبدیل کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سردار حمید دامغانی پیش از ظهر دوشنبه در همایش مدیریت جهادی در مکتب حاج قاسم سلیمانی در رشت، اظهار کرد: مدیریت جهادی و پردازش این مهم نیاز ضرورت دار جامعه امروز است.

وی با تأکید بر لزوم بازخوانی سبک زندگی و مدیریت حاج قاسم در لایه‌های مختلف جامعه افزود: نرم‌افزار مختص به انقلاب اسلامی در تمدن‌سازی نوین اسلامی نیاز است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سبک زندگی و مدیریت مکتب حاج قاسم یک ترم دانشگاهی است، گفت: تبیین شاخص‌ها و معیارهای رشد و پرورش حاج قاسم در ابعاد مختلف بسیار اهمیت دارد.

 سردار دامغانی با تأکید بر لزوم توجه به مدیریت نرم‌افزار انقلاب اسلامی بیان کرد: شاخصه‌ها و معیارهای انتخاب مدیران و افراد زیرمجموعه بر اساس شیوه مدیریت حاج قاسم باشد.

وی با تأکید بر لزوم واکاوی و پردازش سیر شکل‌گیری حاج قاسم سلیمانی افزود: بخشی از شکل‌گیری شخصیت حاج قاسم در بستر سختی‌ها، محدودیت‌ها و مشکلات شکل گرفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ویژگی‌های خاص حاج قاسم در بخش‌های مختلف بیات کرد: سخت‌کوشی، غیرت‌مندی، شجاع، مسئولیت‌پذیری و روحیه عاطفی و مهربانی حاج قاسم الگویی تمام یار برای افراد جامعه است.

سردار دامغانی با بیان اینکه حاج قاسم رشد گلخانه‌ای نداشت؛ بلکه در دل چالش‌ها، مشکلات و محدودیت‌ها رشد کرد، گفت: بخشی از شخصیت حاج قاسم در دفاع مقدس و مدیریت وی در سطوح شکل گرفت و ساخته شد.

وی اضافه کرد: بخش مهم دیگری از شخصیت حاج قاسم در مقام فرماندهی شکل گرفت و رشد کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان به تشریح شاخص‌های مدیریت جهادی حاج قاسم پرداخت و بیان کرد: استقبال از چالش‌ها و نهراسیده از مشکلات، تلفیق کلان‌نگری با جزئی‌نگری، تمرکز بر اهداف، شایسته سپاری در اتخاذ مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها، اخلاص در کارها، ظرفیت‌سازی و بصیرت و دشمن‌شناسی بخشی از شاخص‌های مدیریتی حاج قاسم است.

سردار دامغانی با بیان اینکه حاج قاسم با چالش‌ها زندگی کرد و آنها را به فرصت تبدیل کرد، گفت: حاج قاسم اسیر تملق و چاپلوسی‌ها نمی‌شد و بسیار مردمی و با مردم بود.

وی با بیان اینکه در شیوه مدیریتی حاج قاسم هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، افزود: حاج قاسم قدرت مادی خویش و قدرت تا محدود معنوی الهی را با هم تلفیق کرد.

 انتهای خبر/

منبع: خبرگزاری بسیج

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه