رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت مطرح کرد:

برپایی ۶ نمایشگاه در رشت

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برپایی ۶ نمایشگاه به مناسبت هفته رشت و هفته مقاومت و همچنین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در این شهر خبر داد.

برپایی ۶ نمایشگاه در رشت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» علی خانواده محجوب امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه تمبر و اسناد رشت در ساختمان تاریخی پست واقع در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افتتاح هم‌زمان ۶ نمایشگاه در این شهر اظهار کرد: نمایشگاه تمبر و اسناد رشت، نمایشگاه بازآفرینی عکس‌های مفاخر رشت، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه حضور حاج‌قاسم در شهر رشت و گیلان، نمایشگاه صنایع‌دستی و نمایشگاه خانه‌های تاریخی شهر رشت به مناسبت هفته رشت و هفته مقاومت و همچنین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی برپا شد.

وی در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه تمبر و اسناد رشت در محل ساختمان تاریخی پست واقع در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب برپا شده است، افزود: نمایشگاه صنایع‌دستی هنرمندان رشت نیز در ساختمان فرهنگ و هنر دایر شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه کتاب از جمله برنامه‌های هفته رشت است و علاقه‌مندان می‌توانند صبح و عصر از این نمایشگاه‌ها بازدید نمایند.

محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست گیلان نیز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه خاطرنشان کرد: مجموعه‌ای از تمبرهای اختصاصی چاپ شده در گیلان، اسناد، پاکت و دست‌نوشته‌های مربوط به دوران قاجار، قرآن‌های خطی و برخی اسناد تاریخی مربوط به بلدیه رشت به مناسبت روز رشت و همچنین مجموعه‌ای از تمبرهای فرماندهان دفاع مقدس و تمبرهای نفیس طلا و نقره حضرت امام (ره) و حاج‌قاسم سلیمانی به‌منظور گرامیداشت روز میثاق امت با ولایت و روز جهانی مقاومت به نمایش درآمده است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه