رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

تصادف مرگبار راننده کامیون با عابر پیاده در رشت+ عکس

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: تصادف دلخراش کامیون سوخت‌رسان با عابر پیاده در میدان توشیبا رشت جان وی را گرفت.

تصادف مرگبار راننده کامیون با عابر پیاده در رشت+ عکس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» امیر طالبی امروز در حاشیه شورای فرماندهی انتظامی استان گیلان و در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت خبری در ساعت ۱۰:۲۳ امروز مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در میدان توشیبا، بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی‌ورانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه عدم توجه به جلو در رانندگی و صحبت با تلفن همراه را عامل اصلی قالب تصادفات عنوان کرد و افزود: با حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که کامیون سوخت‌رسان با عابر پیاده تصادف کرده است و این عابر که مردی حدوداً ۶۰ساله بوده به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان  با بیان اینکه راننده کامیون پس از حادثه از وسیله نقلیه خود پیاده و متواری شد، تصریح کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی‌احتیاطی و عدم توجه به جلو و جوانب از سوی راننده کامیون سوخت‌رسان تشخیص دادند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه