نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

بساط ناهنجاری در گیلان با مدیریت ساختاری جمع می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: بساط ناهنجاری در عرصه سازمان‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها و هرجا که محل تجمع مردم است، با یک مدیریت ساختاری، نظام‌مند و با برنامه جمع می‌شود.

بساط ناهنجاری در گیلان با مدیریت ساختاری جمع می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان گیلان اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا با هدف قراردادن فرهنگ، نظام اسلامی را از رسیدن به اهداف بلند اقتصادی، سیاسی و تقویت جبهه مقاومت بازدارد که برخی برخی داخلی‌های فرصت‌طلب و اپوزیسیون هم همگام با دشمن پیش می‌روند، خوشبختانه نظام در همه عرصه‌ها موفق بوده و به حرکت خود ادامه داده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از برنامه‌های دشمنان، هیاهو، جنجال‌آفرینی و گمراه‌کردن است، افزود: در آخرین جلسه‌ای که با حضور مسئولان استانی تشکیل دادیم قرار شد، بساط ناهنجاری در عرصه سازمان‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها و هرجا که محل تجمع مردم است، با یک مدیریت ساختاری، نظام‌مند و با برنامه جمع شود. ستاد احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان گیلان نیز باید به تقویت نیرو به‌ویژه در حوزه بانوان بپردازد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تصریح کرد: همچنین مقرر شد چهار الی پنج مرحله برای جمع‌کردن بساط بی‌عفتی در نظر گرفته شده که در اولین مرحله، بیش از ۱۰۰ تا ۱۵۰ بنر با شعارهای کوتاه «حجاب قانون جمهوری اسلامی و شرع مقدس است: در سطح شهر و خیابان‌ها نصب خواهد شد.

آیت‌الله فلاحتی اضافه کرد: از نهادهایی همچون فراجا، اداره اطلاعات، سپاه و بسیج خواست که همه جای شهر به‌ویژه میادین شهر را کنترل کنند تا هیچ‌گونه حرکت ناموزون و ناهنجار شکل نگیرد و خاطرنشان کرد: طبق ماده ۱۰ قانون حمایت از آمران به معروف و نهی‌ازمنکر، مجموعه‌های همچون وزارت آموزش‌وپرورش، وزارت علوم، صداوسیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، بسیج مستضعفین، شهرداری‌ها و سایر نهادها مکلف هستند که شرایط اقامه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و همچنین افزایش سطح آگاهی‌های عمومی دراین‌خصوص را از طریق آموزش و اطلاع‌رسانی فراهم نمایند.

ایران اسلامی در سایه شهادت‌ها حفظ شده است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به شهادت تعدادی از نیروهای فراجا در حادثه راسک، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی تا امروز در سایه همین شهادت‌ها و جان‌فشانی‌ها حفظ شده است و مردم ما نیز با این شهادت‌ها، منسجم‌تر و مدیرانمان آگاه‌تر و دشمن‌شناسی آنان تقویت خواهند شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه