دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا خبر داد:

بازداشت یکی از مدیران ادارات آستارا به اتهام ارتشا

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا، گفت: یکی از مدیران ادارات شهرستان آستارا به اتهام ارتشا و جعل رایانه‌ای توسط ضابطین در محل کارش دستگیر و به دادسرای مرکز استان انتقال داده شد.

بازداشت یکی از مدیران ادارات آستارا به اتهام ارتشا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» به نقل از روابط‌عمومی دادگستری گیلان، یاسر همدمی از دستگیری یکی از مدیران ادارات شهرستان آستارا به اتهام ارتشا خبر داد.

وی در توضیح این خبر افزود: یکی از مدیران ادارات شهرستان آستارا به اتهام ارتشا و جعل رایانه‌ای توسط ضابطین در محل کارش دستگیر و به دادسرای مرکز استان انتقال داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا در ادامه اظهار کرد: حسب تأکیدات ریاست قوه قضائیه و رئیس‌کل دادگستری استان گیلان مبنی بر مبارزه سریع و قاطع با فساد، طی هماهنگی‌های صورت‌گرفته هم‌زمان سه نفر از متهمین که از رانندگان کامیون‌های ترانزیت اخاذی می‌نمودند و در روند ترانزیت کامیون‌ها اخلال ایجاد کرده و موجب ایجاد بی‌نظمی و ترافیک در سطح شهر می‌شدند با همکاری ضابطین دستگیر شده و تمامی متهمین با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

 همدمی افزود: متهمان دیگری نیز در این راستا تحت تعقیب دادسرای آستارا بودند که دستور دستگیری آنها صادر شده و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با اشخاصی که به هر علت در روند واردات و صادرات کالا اقدام به فساد یا رفتارهای غیرمتعارف می‌کنند در چارچوب قانونی برخورد قاطع می‌نماید.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه