پزشک نیکوکار گیلانی:

اعتماد اجتماعی لازمه مشارکت مردمی است

پزشک نیکوکار گیلانی با اشاره به اهمیت ایجاد اعتماد اجتماعی گفت: اگر مردم ببینند که اقدامی در راستای نوع‌دوستی و عدالت است و هیچ خطایی در آن رخ نمی‌دهد، با اشتیاق به آن روی می‌آورند.

اعتماد اجتماعی لازمه مشارکت مردمی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آئین رونمایی از سردیس استاد محمدصادق پیروز، پزشک نیکوکار گیلانی امروز در بیمارستان پیروز لاهیجان با حضور این خیّر گیلانی برگزار شد.

محمدصادق پیروز در این مراسم با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین افتخارم پزشک بودن و هفتادسال خدمت به مردم به‌ویژه بیماران است، اظهار کرد: کار نیک ساری و جاری است و به دیگران سرایت می‌کند؛ لذا اگر مردم ببینند که اقدامی در راستای نوع‌دوستی و عدالت است و هیچ خطایی در آن رخ نمی‌دهد، با اشتیاق به آن روی می‌آورند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ایجاد اعتماد اجتماعی در طول خدمت خود افزود: مردم در جایی که ببیند کسی با عشق به آن‌ها خدمت می‌کند و سرمایه موجود را تلف نمی‌کند با عشق با آن عامل همکاری می‌کنند.

پزشک نیکوکار گیلانی در خصوص وقف زمین بیمارستان پیروز و همچنین وقف دو ملک باارزش میلیاردی توسط خود به جهت توسعه نظام سلامت در لاهیجان تصریح کرد: این املاک به نیت پشتیبانی از بیمارستان پیروز، آموزشی شدن آن و ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در شرق گیلان راه‌اندازی شده است.

پیروز ادامه داد: تبدیل موارد وقف شده مذکور به منابع مالی، معاوضه و هر اقدام دیگر که به این اهداف کمک نماید، بلامانع است.

گفتنی است؛ ایجاد یک درمانگاه در شعربافان لاهیجان، راه‌اندازی یک مدرسه در این شهر و راه‌اندازی سرای سالمندان در لاهیجان، اهدای دو ملک در تهران و لاهیجان به بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان، از نمونه امور انجام شده توسط این چشم‌پزشک حاذق ایرانی و خیر بزرگ نظام سلامت کشور است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه