فرمانده پلیس‌راه گیلان خبر داد:

ضرورت رانندگی با سرعت مجاز در محورهای مواصلاتی گیلان

 فرمانده پلیس‌راه استان گیلان با بیان اینکه جاده‌های استان به علت بارش باران لغزنده است، گفت: رانندگانی که در محورهای مواصلاتی گیلان تردد می‌کنند حتماً سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

ضرورت رانندگی با سرعت مجاز در محورهای مواصلاتی گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  جاور صفاری امروز در حاشیه بازرسی از محورهای مواصلاتی گیلان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه جاده‌های گیلان به علت بارش باران لغزنده است، گفت: رانندگانی که در محورهای مواصلاتی گیلان تردد می‌کنند حتماً سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی با بیان در این شرایط رعایت فاصله طولی با وسایل نقلیه دیگر هم می‌تواند از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کند، افزود: شتاب‌داشتن و عدم توانمندی در کنترل وسایل نقلیه هم می‌تواند منجر به خسارت مالی و جانی شود.

 فرمانده پلیس‌راه استان گیلان با بیان اینکه از رانندگان استدعا می‌کنم از سرعت غیرمجاز خودداری کنند، گفت: استفاده و صحبت‌کردن با تلفن همراه می‌تواند ضمن برهم‌زدن تمرکز رانندگان، باعث تصادف شود که لازم است از ین کار هم خودداری شود.

 صفاری با بیان اینکه در مسیرهای مواصلاتی گیلان  مشکل خاصی گزارش نشده است، ادامه داد: انتظاری داریم آن است رانندگی ایمن همراه با رعایت قانون را از سوی هم وطن شاهد باشیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه