رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

آنان که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، از خود صهیونیست‌ها پلیدتر و وحشی‌ترند

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: چیزی که به‌وضوح آشکار شده، بی‌حیا و بی‌شرمی حامیان رژیم صهیونیستی است و به نظرم، آنان که از این رژیم حمایت می‌کنند، از خود صهیونیست‌ها پلیدتر و وحشی‌ترند.

آنان که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، از خود صهیونیست‌ها پلیدتر و وحشی‌ترند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حجت‌الاسلام محمد جوادی حاج‌علی‌اکبری در گفتگو با شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا دررابطه‌با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: ما شاهد تغییر معادلات هستیم، این اتفاق بسیار عجیب و بزرگی است و هنوز شاید نتوان زوایای گوناگون این اتفاق بزرگ را تحلیل کرد و نیاز به بررسی‌های دقیق‌تر و گذر زمان دارد.

وی با اشاره به ماجرای طوفان الاقصی در دو ماه گذشته، تصریح کرد: مقاومت غزه همانند عملیات مقاومت ارتقا یافت. طوفان الاقصی نشانه‌ای از این ارتقا بود که به‌واقع شگفت‌انگیز بود و مردم مظلوم غزه نیز در آن سهم بزرگی داشتند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با تأکید بر اینکه ایستادگی متحدانه مردم غزه واقعاً شگفت‌انگیز است، تصریح کرد: در این جنگ، نصاب صبوعیت در رژیم صهیونیستی دیده شد. همچنین، نصاب این حجم فراگیر از حمایت آزادی‌خواهان جهان از آرمان یک ملت واقعاً نمونه‌ای مثال‌زدنی، بی‌نظیر و بی‌سابقه بوده است.

وتو شدن دائمی قطع‌نامه‌ها نشان از بی‌خاصیت بودن شورای امنیت است

حجت‌الاسلام جوادی حاج‌علی‌اکبری در ادامه با بیان اینکه در این جنگ، بی‌خاصیتی دستگاه‌های بین‌المللی ارتقا پیدا کرد، گفت: وتو شدن دائمی قطع‌نامه‌ها و موارد مشابه، نشان از بی‌خاصیت بودن شورای امنیت است و اینکه نتوانستند در این مدت کاری برای این ملت مظلوم انجام دهند نشان می‌دهد نظام بین‌الملل چقدر پوسیده، کهنه، قدیمی و بی‌اعتبار است و چقدر نیاز به تازه شدن دارد.

این مسئول افزود: چیزی که به‌وضوح آشکار شده، بی‌حیا و بی‌شرمی حامیان رژیم صهیونیستی است. به نظرم، آنان که از این رژیم حمایت می‌کنند، از خود صهیونیست‌ها پلیدتر و وحشی‌ترند و این اتفاقی است که دارد جلوی چشمانمان رخ می‌دهد.

ماشین جنگی صهیونیست‌ها در منطقه زمین‌گیر شده است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در پایان عنوان کرد: ما امیدواریم با لطف خدای متعال، این مسیر همچنان که تاکنون قرین فتح جبهه مقاومت بوده و ضربه‌های جبران‌ناپذیر و ترمیم‌ناپذیری را به دشمن وارد کرده در آینده هم با همین قوت ادامه پیدا کند. امید ما این است که با حمایت جبهه مقاومت و ملت‌های آزادی‌خواه جهان، یک آتش‌بس قوی و پایدار در منطقه به وجود آید که جلوی این جنایت‌ها و استمرارش گرفته شود. البته به نظر می‌رسد که جریان صهیونیستی و دستگاه استکبار جهانی مبتلا شده به یک فضیحت و رسوایی که از هر طرف رود رسوا است، چه آتش‌بس را بپذیرد و چه آتش‌بس را نپذیرد شرم‌آور است، همچنین، اگر قصد عملیات در منطقه را داشته باشد، هر روز بیچاره‌تر خواهد شد، در واقع ماشین جنگی‌اش در منطقه زمین‌گیر شده است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه