آخرین اخبار از شصت و هشتمین روز عملیات طوفان الاقصی/ درگیری‌های شدید در مناطق مختلف غزه

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد شصت و هشتمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که جنگنده‌های رژیم اسرائیل بامداد امروز چهارشنبه مناطق مختلفی از نوار غزه به‌ویژه محله‌های از شهر خان‌یونس را بمباران کردند.

 آخرین اخبار از شصت و هشتمین روز عملیات طوفان الاقصی/ درگیری‌های شدید در مناطق مختلف غزه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد شصت و هشتمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که جنگنده‌های رژیم اسرائیل بامداد امروز چهارشنبه مناطق مختلفی از نوار غزه به‌ویژه محله‌های از شهر خان‌یونس را بمباران کردند.

اذعان ارتش اسرائیل به هلاکت هشت صهیونیست

ارتش اسرائیل اعلام کرد در درگیری‌های شمال غزه هشت نفر از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند. این هشت نفر که یکی از آنها فرمانده گروهان در تیپ گولانی است، در کمین نیروهای قسام در منطقه شجاعیه به هلاکت رسیده‌اند. در جریان این درگیری چهار نظامی دیگر صهیونیست نیز زخمی شدند که حال آنها هم وخیم گزارش شده است.

گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس دیروز از هلاکت ۱۱ نظامی صهیونیست و انهدام هفت خودرو در عملیات مبارزان فلسطینی در محله الشجاعیه خبر داده بود. با وجود سانسور شدید کشته‌های جنگ، رسانه‌های رژیم صهیونیستی، درعین‌حال اذعان کردند که از آغاز حمله زمینی این رژیم به غزه، ۱۱۳ نظامی این رژیم کشته شده‌اند.

درگیری‌های شدید در مناطق مختلف غزه

منابع محلی فلسطینی از درگیری‌های شدید بین مقاومت فلسطین با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در محور شرق خان‌یونس، الزیتون، الشجاعیه و جبالیا خبر دادند.

افزایش آمار شهدا و زخمی‌های فلسطینی

در همین راستا خبرنگار شبکه المیادین از افزایش آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد. بر اساس این گزارش، تعداد شهدای فلسطینی از عدد ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن عبور کرده است. خبرنگار المیادین در غزه تأکید کرد که آمار زخمی‌های این حملات نیز افزایش‌یافته و به بیش از ۵۰ هزار تن رسیده است.

هلاکت سرکرده گردان ۱۳ تیپ گولانی

«تامر گرینبرگ» سرکرده گردان ۱۳ تیپ گولانی در درگیری دیشب با مبارزان فلسطینی در منطقه الشجاعیه غزه به هلاکت رسید. علاوه‌برآن نظامی دیگر رژیم صهیونیستی کشته شدند که ارتش این رژیم به هلاکت هشت نظامی خود در این درگیری‌ها اذعان کرد.

«تامر گرینبرگ» فرمانده صهیونیست چند روز پیش خطاب به مبارزان مقاومت گفته بود: بیایید ببینیم چه کسی برای جنگ بهتر آماده شده است، ما تمایل بسیار زیادی برای حمله و قتل تعداد بیشتری از شما (مبارزان مقاومت) داریم.

استفاده از اسرای فلسطینی به‌عنوان سپر انسانی برای پیشروی در غزه

مدتی پیش رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری از شهروندان فلسطینی که آنها را برهنه کرده بود، مدعی شد که نیروهای مقاومت حماس را بازداشت کرده است. افرادی که بعداً مشخص شد اکثرشان شهروندانی بودند که به مشاغل مختلف از جمله خبرنگاری و نجاری مشغول بودند.

به‌تازگی تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی از این افراد به‌عنوان سپر انسانی در مناطقی از غزه از جمله جبالیا برای پیشروی استفاده می‌کند.

طرح رژیم صهیونیستی برای تداوم اشغالگری در شمال نوار غزه

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» مدعی شد اسرائیل به مقامات آمریکایی ابلاغ کرده است که بخش زیادی از نیروهای نظامی این رژیم با پایان مرحله کنونی جنگ در شمال غزه باقی خواهند ماند و بازگشت شهروندان فلسطینی به این منطقه در بازه زمانی طولانی‌مدت و به‌صورت تدریجی انجام خواهد شد.

به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین

ارتش رژیم اشغالگر از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه خبر داد.

هدف قرارگرفتن یک تانک مرکاوای دیگر ارتش رژیم صهیونیستی

گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس از هدف قرارگرفتن یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه معن شهر خان‌یونس با راکت یاسین ۲۰۵ خبر داد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه