سخنگوی وزارت امور خارجه:

گروه‌های مقاومت از ایران دستور نمی‌گیرند

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به اتهام بی‌پایه و اساس دولت انگلیس گفت: گروه‌های مقاومت در منطقه برای مقابله و پاسخگویی به جنایات جنگی و نسل‌کشی رژیم کودک‌کش صهیونیستی از جمهوری اسلامی ایران دستور نمی‌گیرند.

گروه‌های مقاومت از ایران دستور نمی‌گیرند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» ناصر کنعانی ضمن رد اتهام بی‌پایه و اساس دولت انگلیس در مورد ارتباط ایران با حملات صورت‌گرفته در دریای سرخ، اظهار کرد: این ادعاها با اهداف خاص سیاسی مطرح می‌شوند و حاکی از تلاش مقامات انگلیس برای وارونه‌نمایی واقعیت‌های منطقه و نیز بیانگر تأثیرپذیری آنها از ترجیحات طرف‌های ثالث از جمله رژیم کودک‌کُش صهیونیستی است.

وی با محکوم‌کردن اظهارات و اقدامات غیرسازنده برخی مقامات انگلیسی که خود عاملی برای تهدید صلح و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی است،افزود: همان‌طور که قبلاً به‌صراحت اعلام کرده‌ایم، گروه‌های مقاومت در منطقه برای مقابله و پاسخ‌گویی به جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم کودک‌کُش صهیونیستی از جمهوری اسلامی ایران دستور نمی‌گیرند. این گروه‌ها به تشخیص خود و بر اساس اصول و اولویت‌ها و منافع کشور و مردمشان تصمیم گرفته و عمل می‌کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به مقامات انگلیس توصیه کرد به‌جای اتهام‌زنی‌های بی‌پایه و اساس، جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم نموده و تلاش خود را صرف توقف جنایات جنگی این رژیم علیه شهروندان و زنان و کودکان فلسطین و تسهیل ارائه کمک‌های بشردوستانه وفق مقررات و مسئولیت‌های بین‌المللی نمایند.

انتهای پیام/

منبع: وزارت امور خارجه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه