جنگل‌های آغوزبن رودبار در حال سوختن است + فیلم

منطقه جنگلی آغوزبن رودبار از شب گذشته دچار حریق شده است و به گفته سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار تاکنون آتش هشت هکتار از اراضی جنگلی این منطقه را فراگرفته است.

جنگل‌های آغوزبن رودبار در حال سوختن است + فیلم

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آتش‌سوزی جنگل‌های آغوزبن رودبار از شب گذشته آغاز شده است.

 در پی وزش باد گرم در منطقه از حدود ساعت ۲۱ شامگاه دوشنبه ۱۳ آذر بخش‌هایی از منطقه جنگلی آغوزبن رودبار دچار حریق شد و تاکنون حدود هشت هکتار از اراضی جنگلی این منطقه در حال سوختن است.

 

  رضا جمشیدی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار رودبار در این رابطه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از شب گذشته بخش‌هایی از مراتع و جنگل‌های اطراف روستای آغوزبن از توابع بخش مرکزی شهرستان رودبار دچار آتش‌سوزی شد.

 وی افزود: در پی وقوع این آتش‌سوزی بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی شهرداری رودبار و منجیل به همراه نیروهای منابع طبیعی در محل حاضر شدند و در حال مهار آتش هستند.

 معاون فرماندار رودبار با اشاره به کمک نیروهای بسیج مردمی در منطقه از همه مردم و علاقه‌مندان به طبیعت‌ خواست برای اطفای حریق به نیروهای منابع طبیعی استان کمک کنند.

 مهدی رحیمی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار نیز در این رابطه، بیان کرد: از ساعت ۹ شب گذشته منطقه جنگلی آغوزبن رودبار در پی وزش باد گرم دچار حریق شد.

 وی با وجود حضور نیروهای منابع طبیعی آتش به علت شدت بالای وزش باد آتش در منطقه هنوز مهار نشده است.

 سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار با بیان اینکه تاکنون آتش هشت هکتار از اراضی جنگلی آغوزبن رودبار را فراگرفته است، گفت: برای اطفای حریق به نیروهای بیشتری نیاز داریم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه