امام‌جمعه رشت:

بسیج افتخار ایران اسلامی است

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه بسیج افتخار ایران اسلامی است که جبهه مقاومت از آن الگو گرفته است، گفت: جبهه جدید مقاومت رژیم صهیونیستی را بیهوش و سردرگم کرده و قطعاً با بیداری ملت‌های دنیا این رژیم منحوس نابود خواهد شد.

بسیج افتخار ایران اسلامی است

به گزارش هشت‌دی آیت‌الله رسول فلاحتی در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته رشت در مصلی این شهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا با اشاره به اینکه بسیج افتخار ایران اسلامی است که جبهه مقاومت از آن الگو گرفته است، اظهار کرد: پنجم آذر روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان پیر جماران است و به‌عنوان درخت تناور و یادگار امام خمینی (ره) این شجره طیبه خدمات بسیاری به ایران اسلامی داشته‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه یازدهم آذرماه به نقلی روز شهادت حضرت زهرا (س) است، افزود: این حضرت الگوی همه انسان‌ها در همه عرصه‌ها و مایه افتخار تمام بشریت است.

امام‌جمعه رشت در خصوص سالروز شهادت شهید محسن فخری‌زاده در هفته پیش رو تصریح کرد: این شهید والامقام یکی از پانصد چهره برتر علمی دنیا و پدر برنامه هسته‌ای ایران بود که دشمن این دانشمند بزرگ را به شهادت رساند.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به تولیدات ملی دغدغه‌مند هستند، گفت: تولیدکنندگان باید در تولید و عرضه کالای مطلوب رقابت کنند که در این صورت حمایت از کالای ایران توسط ملت ایران صورت می‌گیرد. جمهوری اسلامی در حال تلاش در مسیر اقتصادی است؛ اما گرد چاله‌های باقی‌مانده از دوران استعمار پهلوی باید با تلاش‌های فراوان برطرف شود.

وی با اشاره به‌روز همبستگی با ملت فلسطین در هفته پیش رو و اینکه دنیا درصدد است تا با نسخه‌پیچی جدید به‌جای حماس در غزه، نیروهای جدید بیاورند یا دولت مصر را به‌عنوان قیومیت غزه معرفی کنند، اضافه کرد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در اعتراف جدید اعلام کردند حماس دست برتر قدرت را دارد و رژیم صهیونیستی روزبه‌روز در حال ضعیف‌شدن هستند.

این خطیب گیلانی با بیان اینکه مردم غزه تشکیلات خودگردان را نمی‌پذیرند، خاطرنشان کرد: جبهه جدید مقاومت رژیم صهیونیستی را بیهوش و سردرگم کرده و قطعاً با بیداری ملت‌های دنیا این رژیم منحوس نابود خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه