مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان مطرح کرد:

راه‌اندازی کاروان کتاب و کتاب‌خوانی در گیلان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان از راه‌اندازی کاروان کتاب و کتاب‌خوانی برای میزبانی از مسئولین، مردم و علاقه‌مندان به کتاب از کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

راه‌اندازی کاروان کتاب و کتاب‌خوانی در گیلان

به گزارش هشت‌دی یاسر تقوی امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار اظهار کرد: کتاب و کتاب‌خوانی عرصه‌ای مملو از دانایی و آگاهی است که با ایجاد مکانی به نام کتابخانه عمومی این حلقه کامل شده و مردم از مزیت‌های فراوان آن بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه از عضویت رایگان کتابخانه و بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب‌های به امانت رفته در روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد و افزود: شعار «آینده خواندنی است» برای هفته کتاب در نظر گرفته شده است که در این راستا تقویت کتابخانه‌های عمومی مادر و کودک و کتابخانه‌های روستایی از جمله برنامه‌های هفته کتاب در گیلان است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان با تأکید بر تبدیل موضوع کتاب و کتاب‌خوانی به گفتمان غالب فرهنگی استان تصریح کرد: توجه به این حوزه از سوی مسئولین نیز راهگشای بسیاری از موانع در مسیر توسعه زیرساخت‌ها، رشد شاخص‌های مطالعه و دسترس‌پذیری همه مردم به کتاب خواهد بود.

تقوی از راه‌اندازی کاروان کتاب و کتاب‌خوانی برای میزبانی از مسئولین، مردم و علاقه‌مندان به کتاب از کتابخانه‌های عمومی استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: جشنواره‌های متعدد نظیر کارتون کتاب، جشنواره کتاب‌خوان و رسانه و جشنواره و محافل فرهنگی و هنری در کتابخانه‌ها از دیگر برنامه‌های هفته کتاب است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه