دبیر اجرایی جشنواره فیلم مدرسه مطرح کرد:

سفر سینماسیار به گیلان

دبیر اجرایی جشنواره فیلم مدرسه از راه‌اندازی اولین سینماسیار این جشنواره خبر داد و گفت: این سفرها به شهرهای طالقان، قزوین، رودبار، طارم، خلخال، میانه، تکاب، بیجار، سنقر، دلفان، نهاوند، شازند، کاشان، قم و گرمسار سفر خواهد بود.

سفر سینماسیار به گیلان

به گزارش هشت‌دی محمد درویشی امروز با اشاره به آغاز سفرهای سینماسیار اظهار کرد: اولین سینماسیار جشنواره فیلم مدرسه از ۱۴ آبان‌ماه به مناسبت روز دانش‌آموز سفرهای خود را آغاز کرده و به مدت هشت شب در مناطق کم‌برخوردار ۱۵ استان کشور فیلم‌های جشنواره دانش‌آموزی را نمایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهرهایی که دسترسی دشوار یا گرانی برای سینما دارند، موردتوجه ما برای سفر سینماسیار هستند، گفت: این سینماسیار به شهرهای طالقان، قزوین، رودبار، طارم، خلخال، میانه، تکاب، بیجار، سنقر، دلفان، نهاوند، شازند، کاشان، قم و گرمسار سفر خواهد کرد. در این سینماسیار، ما فیلم‌های منصور، لوپتو و دو فیلم هم از برگزیده جشنواره مدرسه در دو مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم را نمایش می‌دهیم.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم مدرسه تصریح کرد: ما با ورود به هر استان، علاوه بر نمایش فیلم برای کودکان و نوجوانان، به شناسایی استعدادها و علاقه‌مندان به فیلم‌سازی می‌پردازیم و سپس برنامه‌های تشویقی و آموزشی برای آنها خواهیم داشت تا به نوجوانان فیلم‌ساز تبدیل شوند. در ادامه بعد از ارزیابی‌های ما، این فیلم‌سازان وارد باشگاه‌های ما می‌شوند و دست به فیلمسازی می‌زنند تا برای هم‌سن و سال‌های خودشان نمایش داده شود.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه