رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور:

نسبت به اقناع‌سازی افراد ناآگاه مکلف هستیم

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور با بیان اینکه شهید سیرت‌نیا همواره دغدغه فرهنگی داشت که باید او را الگو قرار دهیم، گفت: امروز وظیفه من و شما جهاد تبیین است؛ لذا نسبت به اقناع‌سازی افراد ناآگاه در جامعه مکلف هستیم.

نسبت به اقناع‌سازی افراد ناآگاه مکلف هستیم

به گزارش هشت‌دی سردار عباس بایرامی شامگاه پنجشنبه در هشتمین سالگرد شهادت شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا در گلزار شهدای رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به شاخصه‌های بارز شهدا، اظهار کرد: اخلاص، تقوا، پشتکار، ولایت‌پذیری و… از ویژگی‌های شهدا است.

 وی به اهمیت ولایت‌پذیری در بین شهدا اشاره کرد و گفت: تمامی شهدا اگر ولایت را در نظر نداشتند هیچ‌گاه بیش از هزاران کیلومتر از خانه و کاشانه خود دور نشده و وارد میدان جنگ نمی‌شدند.

 رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور، تصریح کرد: بصیرت، اقدام و عمل به هنگام و کار جهادی از دیگر ویژگی‌های شهدا محسوب می‌شود.

 بایرامی با اشاره به ویژگی‌های شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا، بیان کرد: این شهید بزرگوار برای حفظ ناموس، آبرو و شرف، جانش را فدا کرد.

 وی ادامه داد: شهید سیرت‌نیا بی‌قرار شهدا بود و مانند آنان زندگی کرد و خودش را با شهدا عجین کرد تا توانست خودش را به آنان برساند.

 رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور، گفت: این شهید به‌شدت مهربان و دوست‌داشتنی بود و از تمام طیف‌های مختلف جامعه رفیق داشت، به جوانان علاقه بسیاری داشت، ساده و صمیمی بود و همواره دغدغه فرهنگی داشت که باید او را الگو قرار دهیم.

 بایرامی به دیگر ویژگی‌های این شهید اشاره و عنوان کرد: شهید سیرت‌نیا اهل روضه و روضه‌خوان بود خصوصاً روضه حضرت فاطمه زهرا (س) و حاجتش را نیز در همین مجالس روضه گرفت.

 وی تصریح کرد: مجالس شهدا، روح حماسی و امید را به جامعه تزریق می‌کنند؛ این شهدا در زمان حیاتشان پشت سر ولایت حرکت کردند و دشمن را به خاک و خون کشیدند.

 رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور خطاب به مردم، اظهار کرد: امروز وظیفه من و شما جهاد تبیین است؛ لذا نسبت به اقناع‌سازی افراد ناآگاه در جامعه مکلف هستیم.

 بایرامی افزود: طوفان الاقصی تمام معادلات دشمن را بر هم زد که البته ابعاد آن در آینده آشکارتر خواهد شد و اراده الهی پشت سر جبهه حق است و طبق فرمایش رهبری، به‌زودی پیروزی حاصل خواهد شد.

 وی به دیگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: ایشان فرمودند عامل اصلی جنگ غزه آمریکا است و اسرائیل هیچ اراده‌ای برای جنگ ندارد و مقصر اصلی آمریکا است.

 رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور با بیان اینکه شما مردم تاریخ‌ساز هستید، خاطرنشان کرد: خداوند نعمتی بزرگ را به ما عطا کرد که باید شکرگزار آن باشیم و هیچ نعمتی بالاتر از امامت و ولایت نیست.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه