سردار سلامی:

ایران از منافع خود در هر کجای عالم دفاع می‌کند + فیلم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران بزرگ شده است و بلوغ ژئوپلیتیک پیدا کرده است، گفت: حالا این ایران می‌تواند از حقوق و منافع خود در همه جای عالم دفاع کند.

ایران از منافع خود در هر کجای عالم دفاع می‌کند + فیلم

به گزارش هشت‌دی سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در اختتامیه همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدهای نوپدید دریایی در زیباکنار رشت، اظهار کرد: همه دنیا ایران را می‌بیند و آوازه دنیا را می‌شنود؛ چون ایران بزرگ شده است و بلوغ ژئوپلیتیک پیدا کرده است و حالا این ایران می‌تواند از حقوق و منافع خود در همه جای عالم دفاع کند.

 وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی احیاکننده شکوه ازدست‌رفته ژئوپلیتیک کشور بود، گفت: ما قدرت دریانوردی داریم و در هر دریایی بخواهیم حرکت می‌کنیم.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: هر شناور ما یک ایران است که در دریا حرکت می‌کند و این هویت و منفعت ما است.

 سردار سلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از امنیت بهره زیادی می‌برد؛ چون بازدارنده‌های قوی در اختیار دارد، بیان کرد: بنابراین زمان که می‌گذرد ارزش دریاها کم نمی‌شود و قدرت ما هم بیشتر می‌شود و حالت امنیت هم برای ما مستحکم‌تر می‌شود.

دریا جغرافیای استقرار نیست، جغرافیای انتشار است

 وی با بیان اینکه دریا جایی است که تاکتیک، عملیات و استراتژی بر هم منطبق می‌شود، چون نقطه قابل تصرفی در دریا وجود ندارد، گفت: دریا جغرافیای استقرار نیست، جغرافیای انتشار است، جغرافیای قدرت است.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: این نکته که چه قدرتی می‌تواند دریا را در خدمت هدفهای سیاسی متعالی و بلند کشور قرار دهد این راهبرد قدرت و اقتدار دریایی هر کشوری از جمله جمهوری اسلامی ایران را شکل می‌دهد.

هیچ‌کس نمی‌تواند کابوس مرگ را از قلب مقامات صهیونیست بیرون کند

سردار سلامی در ادامه با اشاره به طوفان الاقصی، خاطرنشان کرد: بعد از این دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند کابوس مرگ را از درون قلب مقامات صهیونیستی یا آمریکایی یا شهروندانشان بیرون کند؛ زیرا غزه پیروز است به اذن خداوند و این سنت الهی است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه