جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

باند خانوادگی سرقت در آستارا متلاشی شد

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: باند خانوادگی سارقان که اقدام به سرقت وجه نقد از رانندگان ترانزیت می‌کردند در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

باند خانوادگی سرقت در آستارا متلاشی شد

به گزارش هشت‌دی سردار حسین حسن‌پور امروز در گفتگو با خبرنگاران بر ضرورت مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت تأکید و اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت وجه نقد از رانندگان ترانزیت با شیوه‌های مشابه در آستارا، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به انجام تحقیقات فنی، اخذ اظهارات مال‌باختگان و جمع‌آوری آثار به‌جامانده از صحنه‌های وقوع جرم و اینکه متهمان این پرونده‌ها که تحت پوشش خانواده اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی شدند، افزود: این باند خانوادگی حین تردد با یک دستگاه خودروی لیفان مشکی توسط پلیس مشاهده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تأکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد، تصریح کرد: چهار سارق این پرونده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سردار حسن‌پور بیان کرد: در بازرسی از لوازم همراه سارقان ۴۰۰ دلار وجه نقد سرقتی معادل تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی ادامه داد: سارقان این پرونده به ۴ فقره سرقت وجه نقد از رانندگان ترانزیت و یک فقره سرقت از مغازه به روش کف‌زنی و کش‌رو زنی اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقای سطح آگاهی عمومی، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

این مقام انتظامی در پایان به رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس جهت پیشگیری از وقوع بسیاری از سرقت‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه