فرمانده انتظامی شفت:

راننده سارق در شفت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شفت از دستگیری سارقی که در پوشش مسافرکشی اقدام به سرقت طلا و جواهرات مسافران خود می‌کرد در این شهرستان خبر داد و گفت: سارق ۳۴ساله در تحقیقات پلیس به ارتکاب دو فقره سرقت با استفاده از سلاح سرد اعتراف کرد.

راننده سارق در شفت دستگیر شد

به گزارش هشت‌دی مجید تقی‌زاده عصر امروز در حاشیه شورای فرماندهی شهرستان شفت در گفتگو با خبرنگاران و با اعلام خبر وقوع دو فقره سرقت طلا و جواهرات با پوشش مسافرکش توسط راننده یک دستگاه خودروی پراید در این شهرستان گفت: بررسی و پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی با اشاره به بررسی سرنخ‌های به‌دست‌آمده مأموران پلیس آگاهی از محل‌های وقوع جرم افزود: متهم این پرونده و مشخصات خودروی سارق، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شفت با بیان اینکه از مخفیگاه این سارق پنج حلقه النگوی سرقتی کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش طلاجات سرقت شده را ۱۷۰ میلیون ریال اعلام کردند.

 تقی‌زاده با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ارتکاب دو فقره سرقت با استفاده از سلاح سرد اعتراف کرد، ادامه داد: سارق ۳۴ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

 وی از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس از خودروهای دارای مجوز حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه